Sniglå Skrevet 23. juni 2005 #2 Skrevet 23. juni 2005 Nei...tviler på at noen i Bergen klarer å få fyr på noe bål i dette været.... Vil ha sol og sommer!!!
Diktern Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 Ja, det gjør jeg alltid. St. Hans er ganske stort her i Vestfold, i forhold til mange andre plasser har jeg hørt.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #4 Skrevet 23. juni 2005 Skal feire dagen ja, men mer av at det er bestevenninnes bursdag
Gjest lillelou Skrevet 23. juni 2005 #5 Skrevet 23. juni 2005 Bålene i Trondheimsområdet kommer ihvertfall til å dunste ganske kraftig av bensin, det er sikkert Slites mellom å dra på jobb- sthansfeiring med bensinbål, hylende små som slåss om pølser og godis og å bli hjemme med noe god mat .Aiai
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2005 #6 Skrevet 23. juni 2005 Ja, skal bort til mormor og grille med familien og finne et bål senere på kvelden med venne-gjengen min. (Fint vær her!)
Malama Skrevet 23. juni 2005 #7 Skrevet 23. juni 2005 Nei...tviler på at noen i Bergen klarer å få fyr på noe bål i dette været.... Vil ha sol og sommer!!! Jeg vil også ha sol og sommer. Jeg husker når vi var små, så pleide vi BADE på St.Hans (den som orka...) Jeg vet at mamma og pappa sikkert kommer til å feire, der vi alltid har feira (slekta har sames på samme plassen i over 30 år) Regner det (det gjør det nok) tar de gjerne med en DIGER presenning og hnger opp i trærne over der de sitte, men bål og griller må være utenfor da... Men, jeg har ikke bodd hjemme på mange år, og ikke feirt St.Hans der de siste årene, det er for langt (8 timer å kjøre herfra...) Og her i denne regntunge Bergensbyen har vi absolutt ingen St.Hanstradisjoner, intet bål å oppsøke, ingn plass å samles. De årene det har vært opplett har vi grilla utenfor husveggen, men i år blir det nok innemat. Og siden jeg tar ferie til helg og har en million ting å gjøre på jobb er jeg redd det tyder på overtid og sen kveld, og null markering av St.Hans. Dessverre. Jeg savner barndommens feiring, med deilig grillmat, sjokolade og potetgull og brus og slekt og venner og pølser på bålet. (slekt og venner skulle ikke spises da, sevsagt )
Charmina Skrevet 23. juni 2005 #8 Skrevet 23. juni 2005 Jada her skal feires! Enda jeg bor i Bergen :o Blir nok bensin på bålet ja! Skal feire med alle som bor i området hvor vi har hus! Samles kl 18 og det pleier å være stort oppmøte uansett vær! Men det spørs om ikke pølsene flyter vekk fra grillen da
Scheherazade Skrevet 23. juni 2005 #9 Skrevet 23. juni 2005 Er også i Bergen og det vesle bålet de har bygget på fotballbanen her ser begredelig ut. Tror nok ikke det blir noen feiring i dag nei, satser heller på bedre vær i morgen når jeg skal feire bursdagen min! Vil også ha sol og sommer snart!
liv Skrevet 23. juni 2005 #10 Skrevet 23. juni 2005 Jeg skal sitte barnevakt slik at noen andre kan feire st.hans. Snill jeg?
Rapitap Skrevet 23. juni 2005 #11 Skrevet 23. juni 2005 Jeg skal ikke delta på noe feiring av denne dagen.
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 23. juni 2005 #12 Skrevet 23. juni 2005 Jepp, grillfest ved vannet i nyydelig vær
Gjest Spacegirl Skrevet 23. juni 2005 #14 Skrevet 23. juni 2005 Jeg skal sitte barnevakt i kveld for søstra mi som skal jobbe. Hun jobber på ei kro, så der tipper jeg det blir travelt i kveld
NIKI Skrevet 23. juni 2005 #16 Skrevet 23. juni 2005 Vi skal dra sammen med noen venner til ett vann i nærheten. Der skal vi grille og kose oss i sola. Gleder meg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2005 #18 Skrevet 23. juni 2005 Nei, her er det så dårlig vær... :evil:
Ottine Skrevet 23. juni 2005 #19 Skrevet 23. juni 2005 Kom hjem fra feiring nå... Har hatt med familien ved en fjord hvor vi tente bål, svidde pølser og koste oss... St.Hans har alltid vært feiret på den måten. så det må jeg ha med meg, ja...
Laila Skrevet 23. juni 2005 #20 Skrevet 23. juni 2005 Jeg og ungene mine har nettopp kommet hjem også. Himmel,for et vær. Kliss våt og kald og god. Men det var da greit.Er så innforstått med dette været i bergen nå,at jeg har sluttet å irritere meg over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå