Mumsmums Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Trenger ny vaskemaskin. Noen som har en de kan anbefale. Har sett på samsung, da jeg er fornøyd me tørketronmelen. Noen krav - må ha stor åpning, forran - må ha skånsomt, bra ullprogram - min. 8 kg kapasitet - hurtigprogram, og helst generelt raske programmer - display for tid - må være standard mål
Orchideae Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Ville aldri kjøpt samsung vaskemaskin. Vi hadde et mareritt av en annen verden med den vi hadde. Måtte gå helt til forbrukerrådet før elkjøp hevet kjøpet. Samsung fraskrev seg alt ansvar, og elkjøp også. De sa at hverandre hadde ansvar. Elkjøp og samsung mistet oss som kunde i denne prosessen. Nå har vi husqvarna. Fornøyd med den. Mener det er denne: https://www.elon.no/Produkter/Hvitevarer/Vaskemaskin/Husqvarna-Vaskemaskin-QW167494 Når den ryker, forhåpentligvis om mange år. Kommer vi nok til å kjøpe en rimeligere en. Vi har ikke brukt for så mange spesialprogrammer.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 Jeg har kastet meg på kombimaskin og er storfornøyd. Forstår ikke all skepsis! Vi tørker sengeklær, håndkle og undertøy, og sparer sååå mye tid på det! Gikk for en fra LG som egentlig kostet 9000, fikk den for 6500. Den har 9 kg kapasitet hvis jeg husker riktig, og godt display. Også har den verdens koseligste lyd når maskinen er ferdig. Anonymkode: c851c...c74
Mumsmums Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2020 På 29.4.2020 den 15.25, Orchideae skrev: Ville aldri kjøpt samsung vaskemaskin. Vi hadde et mareritt av en annen verden med den vi hadde. Måtte gå helt til forbrukerrådet før elkjøp hevet kjøpet. Samsung fraskrev seg alt ansvar, og elkjøp også. De sa at hverandre hadde ansvar. Elkjøp og samsung mistet oss som kunde i denne prosessen. Nå har vi husqvarna. Fornøyd med den. Mener det er denne: https://www.elon.no/Produkter/Hvitevarer/Vaskemaskin/Husqvarna-Vaskemaskin-QW167494 Når den ryker, forhåpentligvis om mange år. Kommer vi nok til å kjøpe en rimeligere en. Vi har ikke brukt for så mange spesialprogrammer. Var på elkjøp å så på samsung sine som jeg har sett på på nettet, men var vekdig mange spesial programmer jeg ikke har bruk for. Eget for babytøy feks🤦♀️ skal se mer på den på linken, ved første lyekast så den grei ut.
Mumsmums Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2020 På 1.5.2020 den 22.09, AnonymBruker skrev: Jeg har kastet meg på kombimaskin og er storfornøyd. Forstår ikke all skepsis! Vi tørker sengeklær, håndkle og undertøy, og sparer sååå mye tid på det! Gikk for en fra LG som egentlig kostet 9000, fikk den for 6500. Den har 9 kg kapasitet hvis jeg husker riktig, og godt display. Også har den verdens koseligste lyd når maskinen er ferdig. Anonymkode: c851c...c74 Har allerede en tørketrommel som er ganske ny. Tenker og at det går fortere når de er separat, kan vaske en by maskin med klær mens den forrige tørkes i tørketrommelen. I kombimaskinen er maskinen opptatt lenger hvis man skal både vaske å tørk.
Sliten&kjørt52 Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 (endret) Miele`n døde for ett par mnd. siden, havnet på ett tilbud fra Power.no -som hadde ett tilbud -2000 i avslag... =5000. Det man ikke så, uten å virkelig å granske annonsen var att det i mikroskopisk skrift sto, -att det var en Mnd. leveringstid... Søs var i butikken for å skrive under papir. -De begynte å skulle prakke på maskin til 25 K. Man trengte jo maskin med metalldetektor, så den ikke vasket nøklene man hadde glemt i lomma, -som selvfølgelig hadde innebygd WiFi, -så man kunne starte den over nett... Bare piss, lokkevare. Jeg gikk for det originale tilbudet, som var ett ok kjøp, med 2000 i avslag. Whirlpool, som til veiledende pris testet ca mitt på treet. Flere av produsentene selger samme maskin under 2 navn, -og priser. IIRC bla. "Bosch" + ett annet, "Electrolux" + ett annet, ett stort merke til... Poenget mitt er: Lett å bli lurt, les flere tester, -og sjekk hvem som står bak "testerene"... Google: test vaskemaskin, -og varianter av søk, -sjekk dato på test ! Transport, ? På døra, eller på plass i kjeller..? En test jeg ikke har sjekket opp kvaliteten til, fra 2020..:https://test-vaskemaskin.no a. Endret 4. mai 2020 av Sliten&kjørt52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå