Gjest Waco-digger Skrevet 13. september 2002 #1 Del Skrevet 13. september 2002 Hei Waco, hvor har du gjort av lydfilene dine? Jeg gledet meg til å høre dem igjen i dag, men de var borte!!!! Skjønte kanskje at du tabbet deg ut ganske kraftig der? Hilsen tidligere bruker på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 13. september 2002 #2 Del Skrevet 13. september 2002 Ojoj.... det holder kanskje snart nå, tidligere bruker på kg?! Vi har tatt poenget ditt... har du noe mer å komme med, kanskje? Hvis ikke er det vel best at du holder fingra fra tastaturet en stund... Ha en vidunderlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. september 2002 #3 Del Skrevet 13. september 2002 Hallo waco-digger... du skjønner det, at lydfilen er bare tilgjengelig når jeg har på maskinen min.... Og nå har den vært av litt... W Skal sette opp en server, og da kan du høre lydfilen hele døgnet.... selvsagt kommer det mer..... etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå