AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Hvilken email er best til å skrive Mail? Som har best skriveprogram. Anonymkode: 4284e...238
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 Enig. Microsoft outlook, for da kan du skrive omtrent som i word. Men man kan vel registrere ulike epostadresser i outlook? Anonymkode: 6844d...d1e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #5 Skrevet 30. april 2020 Mener dere programmet Outlook, eller onlinevarianten outlook.com? For online-utgaven er veldig enkel. Det er ikke så stor forskjell på outlook.com, gmail.com og alle andre tilbydere.. Alle har en sånn enkel tekstbehandler der du kan gjøre mindre formateringer som fet, kursiv, punktliste osv.. Bruker du programmet Outlook så er vel det omtrent som Word, ja. Men vær obs på at formateringen kan gå til helvete hvis mottaker åpner mailen i noe annet enn Outlook. Selv om det ser fint ut på skjermen din så er det ikke nødvendigvis like fint for den som leser. Når det gjelder mail så hadde jeg holdt det enklest mulig. Anonymkode: ae8af...b76
Ze.Xhx Skrevet 30. april 2020 #6 Skrevet 30. april 2020 (endret) Ut fra overskriften ville jeg ha svart at den beste mailen måtte være fra norsk tipping hvor du har vunnet 14,3 millioner i Lotto. Når det gjelder mail-applikasjon så liker jeg Outlook. Jeg har prøvd diverse Linux og Mac varianter, men ingenting slår Outlook når det gjelder funksjonalitet og lite feil (bugs). Endret 30. april 2020 av Ze.Xhx En og for mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå