Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å kjøpe en remse med ekte hår (som jeg skal gå til frisøren og få satt på med hairContrast "tape on and off"-systemet. http://www.haircontrast.com)

Jeg lurer derfor på om det er noen som har erfaringer med kjøp av hårlengder på nettet. Jeg har sett på endel sider men klarer ikke å finne det jeg skal ha.

Håret må være ekte og langt (mitt eget hår er ganske langt men tynt...).

Håper dere kan hjelpe meg! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidipia:) ikke innlogget
Skrevet

Hei! ja jeg har kjøpt meg hår på nettet på en utenlandsk nettbutikk, myyye billigere enn i norge rask levering og om du lurer på noe svarer de på spm innen neste dag:).. Har også lyst å sette på hos frisør, men har ikke komt så langt? har du peil på hvor mye det koster å få satt på når en har hår selv???

si far vist du vil ha linken, så skal jeg prøve å finne adressen til deg:)

Gjest Keera (ikke innlogget)
Skrevet

Hei! :-)

Ja jeg vil gjerne se linken! Skriv gjerne hvor det håret du kjøpte er på siden også.

Jeg vet ikke hvor mye det koster å sette det på. Jeg er så heldig å ha en venninne som er frisør så jeg betaler ikke så mye. Men uansett er det håret som koster og når du har det med selv kan det ikke bli så dyrt. Jeg betaler kun for tape og arbeid.

Gleder meg til å se. :-)

Skrevet

Setter frisøren på hår som er medbrakt?

Er man garantert skikkelig hår når man kjøper det over nett? Jeg har satt på hos frisøren og syntes ikke det var så dyrt, men nå ville jeg kun ha for å få det litt fyldigere og satte inn en bunt å 25stk med natur hår. Det utgjorde utrolig mye og jeg er kjempefornøyd. For det betalte jeg 900,- ink. håret.

Gjest Heidipia:) ikke innlogget
Skrevet
Hei!  :-)  

Ja jeg vil gjerne se linken! Skriv gjerne hvor det håret du kjøpte er på siden også.

Jeg vet ikke hvor mye det koster å sette det på. Jeg er så heldig å ha en venninne som er frisør så jeg betaler ikke så mye. Men uansett er det håret som koster og når du har det med selv kan det ikke bli så dyrt. Jeg betaler kun for tape og arbeid.

Gleder meg til å se.  :-)

:) fant den faktisk igjen, har en tendens til å ikke lagre sidene jeg bruker mest på favoritter å så glemmer jeg hva sia heter :ler:

www.afrocare.com

jeg kjøpte euro hair tror jeg det heter.Den første på sia når du går inn på menneskehår:) 18 inches som tilsvarer ca 45cm lengde å så var det 1,8 Meter bredt:) men de har i forskjellige lngder,( vær bare obs på at til lengre håret er til mindre bredde har det, altså det på 12inches er nesten dobbelt så bredt sm det på 24 om du skjønner). å det betalte jeg 24 pund for noe som tilsvarer 290kr..å det er sinnnnsykt billig:). Det har også en egen kalkulator på siden som du enkelt kan regne ut hvor mye det blir i norske kroner. Fikk varene etter en uke, lett å betale med Visa og ingen gebyrer!+ lav porto. tror det var rundt 30kr:)

Si fra om du finner deg noe der da :P artig å høre

Gjest Heidipia ikke innlogget
Skrevet
Setter frisøren på  hår som er medbrakt?  

Er man garantert skikkelig hår når man kjøper  det over nett? Jeg har satt på hos frisøren og syntes ikke det var så dyrt, men nå  ville jeg kun ha for å få det litt fyldigere og satte inn en bunt å 25stk med natur hår. Det utgjorde utrolig mye og jeg er kjempefornøyd. For det betalte jeg 900,- ink. håret.

Ja det er du, er bare det at det er så myye billigere i utlandet enn her..ser veldig stor forskjell på ekte og uekte hår! Var det menneskehår du hadde i??aldri hørt om noen plass der det gjør det så billig. vennine av meg tok extensions akkurat og betalte 5000kr hun har kort hår....

Skrevet

Jeg annbefaler CinderellaHair Straight. De er lettere og man merker ikke tyngden av de pluss at de blander seg veldig naturlig inn ditt eget håret. :wink:

Gjest Keeara (ikke innlogget)
Skrevet

Men hvordan er håret i CinderellaHair Straight festet? Er det klips?

Og hva med Euro hair? Er det med klips?

Tusen takk jenter! Kommer garantert til å bestille noe herfra! :-)

Gjest Heidipia ikke innl
Skrevet
Men hvordan er håret i CinderellaHair Straight festet? Er det klips?

Og hva med Euro hair? Er det med klips?

Tusen takk jenter! Kommer garantert til å bestille noe herfra! :-)

Skrevet

Vanskelig og forklare, men man bruker varmetang og smelter det på. Så rundt toppen av håret du setter på, er det en plastikk lignende hylse. :wink:

Skrevet

Kult!

Da blir det euro hair på meg!

Takk igjen! Skal prøve å huske å skrive mer om hvordan det går! :-)

Gjest Heidipia ikke innl
Skrevet
Kult!

Da blir det euro hair på meg!

Takk igjen! Skal prøve å huske å skrive mer om hvordan det går! :-)

Ja jeg kan annbefale det på det sterkeste, å jeg har faktisk bestilt to ganger derfra så da vet du at det er seriøse folk:)..Euro hair kan du klippe opp så bredt som du vil selv om du skjønner. er sammenhengende hele håret om du skjønner, tror cinderella hair er smale striper bare..så med euro håret bestemmer du jo selv;) hold meg orientert da :ler:

Skrevet

Cinderella hair er smale striper ja :wink: Lette og behagelige, kommer ikke på at de er der.

Gjest Heidipia ikke innloget
Skrevet

Jeg skal sy på bredder med hår jeg som går langs med hele hodebunnen,er vist beste måten å gjøre det vist en skal ha lengre bare, for jeg har temmelig tjukt hår, men mangler jo bare det 10 cm da vettu :ler: Hvilken frisør satt du på håret hos?var jo sinnsykt billig da

Skrevet

Jeg bestilte dette på tordag kveld og i går (mandag) når jeg kom hjem fra jobb så lå pakken i postkassa! Det må jeg si er bra service.

Håret var kjempefint! Jeg har nå satt på noe av det (det var masse i pakken :-) ) og det ble veldig bra.

Tusen takk for hjelpen heidipia! :-)

• 2 uker senere...
Gjest Guest
Skrevet

Noen som har prøvd å tatt med extensions kjøpt fra nettet til frisøren? Hvor mye kostet det(da for friøsrjobben)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...