AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Jeg har kun vært vært sykemeldt en gang i livet, og da var det digitalsykemelding som var greia, Nå har jeg hatt et inngrep på sykehuset og hat fått papirsykemelding. Synehuset har sendt Del A til NAV så det trenger jeg ikke tenke på. Men del C og D skal til arbeidsgiver. Men noen som vet når det skal inn. I går var jeg helt ukjørbar (pga. narkose), i dag er jeg helt kjørt, aldri om jeg kommer meg til jobb i dag, heller ei til postkontoret for å sende noe i posten. Jeg skal selvsagt ta kontakt med arbeidsgiver selv, men kjenner jeg ikke orker å snakke i telefonen, helst ikke gjøre noe, hadde sovet om jeg hadde klart det, men ikke lett det heller. Luftsmerter er helt grusomt 😰😰😰 Paracet og voltaren (som jeg fikk med meg), nei jeg skal teste paralagin forte og voltaren neste! Kanskje jeg faktisk kan få meg litt søvn! Har kun i gjennomsnitt 3 timer søvn pr natt de siste 4 døgnene. Så jeg fant veien til kg for å spørre om noen har god peiling på papirsykemelding. Etter planen skal jeg på jobb uten problem på mandag. Kan jeg ta med meg papirsykemeldingen på mandag når jeg skal på jobb? Anonymkode: 2a3ef...0d6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Du trenger ikke levere den før du er tilbak, så mandag holder Men er viktig å ringe arbeidsgiver å si hvor lenge du er sykemeldt. Anonymkode: bfa1c...e44 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke levere den før du er tilbak, så mandag holder Men er viktig å ringe arbeidsgiver å si hvor lenge du er sykemeldt. Anonymkode: bfa1c...e44 Det var en planlagt operasjon, så det ble informert om for en stund siden sendte en påminnelsesmail i går om at jeg skulle være borte pga. sykemelding da. Takk for svar, det lettet litt på humøret 🙌🏻 Anonymkode: 2a3ef...0d6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Det spørs hvor lenge du skal være vekke. En uke eller to går fint å ta når du er tilbake, men mer enn det der sykepengene skal utbetales av nav bør du sende inn så fort som mulig. Trenger ikke møte opp fysisk, du kan sende i posten. Anonymkode: 9e6c1...acd
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det spørs hvor lenge du skal være vekke. En uke eller to går fint å ta når du er tilbake, men mer enn det der sykepengene skal utbetales av nav bør du sende inn så fort som mulig. Trenger ikke møte opp fysisk, du kan sende i posten. Anonymkode: 9e6c1...acd Det er snakk om to dager borte fra arbeid, onsdag og torsdag denne uken. Jeg får ikke kommet meg ut for å sendt dem i posten før tidligest i morgen, det er 1 mai på fredag, tror kanskje det kommer fortere frem om jeg tar det med meg på mandag 😅 Anonymkode: 2a3ef...0d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå