FruE Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 Det er i dag 14 dager siden første dag av forrige mens, og både i går kveld og i dag har jeg hatt litt hvitaktig utflod. Kan det være et tegn på at jeg har eggløsning nå? Håper noen som er litt mer "dreven i gamet" kan hjelpe en fersking! Håper veldig på at det er eggløsning! Da er kroppen forhåpentligvis i gjenge igjen etter bruk p-sprøyte. I tillegg har vi lekt kaniner den siste uken
Pi@ Skrevet 23. juni 2005 #2 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har masse hvit utflod på EL, som kan strekkes ut (høres litt ekkelt ut). Tror i alle fall det er EL, kartlagt et halvt års tid.
Chiquita Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 Utfloden ved EL ligner vanligvis på eggehvite, altså "blankt" (ev med litt hvitt i) og kan stekkes langt i en tråd.
FruE Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2005 Takk for svar, eggehvite stemmer godt med utfloden jeg har hatt. Krysser finger for EL jeg da! Mannen må nok til pers igjen i kveld :kysse: Tror mannen er meget og fornøyd!
Pi@ Skrevet 23. juni 2005 #5 Skrevet 23. juni 2005 He he du har vel rett i at det er blankt, det er før og etterpå det er hvitt, men det kan strekkes i alle fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå