Acinom Skrevet 23. juni 2005 #1 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har tenkt å male mine 90-talls furumøbler - kjøpmannsdisk, pc-bord. bokhylle, vitrineskap og kommode. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge... Veggene er i egghvit, og vi har eikeparkett på gulvet. Noen gode forslag? Jeg har i utgangspunktet tenkt meg en lys farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #2 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg hadde malt det i samme farge som enten veggen eller gulvet, eller gått helt andre veien og tatt en skikkelig kontrast. Jeg malte mine nittitalls møbler sorte, halvblank maling, ble kjempefint og står veldig fint til min antikkhvite vegg. I tillegg fjernet jeg buene øverst på bokhyllene og kjøpmannsdisk/vitrineskapet så jeg fikk en rett kant øverst. (vet ikke om du har buer på dine nittitalls-møbler, men et tips hvertfall hvis du har det.) også skiftet jeg knotter da, til små enkle i sølvfarge fra Ikea. Så fint så! LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlise Skrevet 23. juni 2005 #3 Del Skrevet 23. juni 2005 http://jotun.iscgnet.com/index.asp?CountryID=2 her er en kjempefin fargevelger fra jotun, så kan du bestemme selv hva som passer best, lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acinom Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juni 2005 http://jotun.iscgnet.com/index.asp?CountryID=2 her er en kjempefin fargevelger fra jotun, så kan du bestemme selv hva som passer best, lykke til!! Har vært inne og prøvd forskjellige farger, og i tillegg fant jeg et fargekart liggende her hjemme. Lurer på om jeg skal forsøke Vårluft eller Solstråle... De er med grønnyanse, og jeg er veldig glad i grønt... Noen som har prøvd disse fargene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 23. juni 2005 #5 Del Skrevet 23. juni 2005 Lurer på om jeg skal forsøke Vårluft eller Solstråle... De er med grønnyanse' date=' og jeg er veldig glad i grønt... [/quote']Skal du ha på lasur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acinom Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 23. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 24. juni 2005 #7 Del Skrevet 24. juni 2005 Du kan jo godt ha på grønn lasur oppå grønn maling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 24. juni 2005 #8 Del Skrevet 24. juni 2005 Hva med å male de hvite med hvit lasur slik at du får et shabby-chik preg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå