AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Hei, jeg vil gjerne studere kiropraktikk i Storbritannia. Jeg lurer på om noen kunne fortelle meg hvor vanskelig det er å få støtte fra lånekassen og autorisasjon for å kunne jobbe i Norge. Hvordan det er med boutgifter osv. og om det er mulig å få støtte for dette (hvor mye i så fall) og andre utgifter og om det er mulig å få seg jobb, hvis ikke hvodan skal jeg forsørge for meg selv. Lurer på om noen som har viten om dette eller har vært i en ligne de situasjon kan svare på dette for meg her direkte. Takk på forhånd😊 Anonymkode: 87769...ef9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 På grunn av Brexit er det ingen som vet. Det kommer helt an på hvilke, om noen, avtaler Storbritannia får på plass. Anonymkode: 458d8...d66
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Boutgifter og om det er lett å få seg jobb spørs jo veldig på hvor i Storbritannia du vil studere. Jeg bor i Edinburgh, og her er det lett å finne deltidsjobb i bar, for eksempel, men det er minimum wage da. Dette var før portforbudet. Nå kan du få jobb som fruktplukker. Anonymkode: e4948...cb1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Så utdanning er godkjent om Lånekassen gir deg støtte. Norske har alltid måtte betale skolepenger, og nå må britene selv gjøre det også. Lånekassen dekker skolepenger inn til et visst beløp som stipend. Hvilke rettigheter du har til å ta deg deltidsjobb nå etter Brexit vet jeg ikke. Det er dyrt å leve der med det vanvittig dyre pundet som er nå. Et pund er ikke lenger kr 10,- Norske kroner rekker ikke særlig langt i utlandet nå, samme hvilket land du ønsker å studere i. Anonymkode: 19dc8...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå