AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Jeg er så lei øl drikkingen til min samboer. Han sier selv; Det er jo bare én øl! Han drikker hver eneste dag, og ikke bare én øl, det er alltids flere. Jeg fødte vårt barn for 2 mnd siden. Han hjelper til på dagtid etter jobb, men aldri på kvelden/nattestid. Babyen er snill, men sover nesten ikke på dagtid og er mye våken. Babyen sovner kl 02:00-04:00 om natten. Jeg er så trøtt og sliten. Dette er ikke det første barnet vårt, men det er første gangen han drikker slik han gjør nå etter at jeg har født. Han drikker øl, og han legger seg kl 22:30/23:00 hver dag, uten å hjelpe meg med babyen. Måtte bare klage litt til dere på kg.. 😕 Anonymkode: a3005...cc1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Dårlig, be han slutte ellers får det konsekvenser. Anonymkode: 6bf04...f71 1
Cinnamondiva Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Vel, det høres virkelig ikke Bra ut. Han må ta tak i drikkeproblemene sine og begynne å hjelpe til med barnet. Du kan ikke ha det slikt. Ta en ordentlig prat med han 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå