AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Lurer. Ønsker kjæreste, men finner jo ikke det så lurer på å finne en for sex istedenfor. Egentlig ikke ønske, men lurer. Anonymkode: f5848...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Jeg tenker at jeg ikke er interessert i dem siden de bare er ute etter sex. Anonymkode: 8ce2a...da9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer. Ønsker kjæreste, men finner jo ikke det så lurer på å finne en for sex istedenfor. Egentlig ikke ønske, men lurer. Anonymkode: f5848...4dc Det er din sak, hvorfor bry seg hva andre mener? Anonymkode: 38590...d94
Hr. Aktiv Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Det er så mange damer som bare er ute etter bekreftelse. De går rett i søppekassa med en gang. Orker ikke bruke en eneste kalori på dem. Jeg er ute etter dama med stor D (ikke puppestørrelsen altså).
Gjest tullingfranord Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 11 minutter siden, Hr. Aktiv said: Det er så mange damer som bare er ute etter bekreftelse. De går rett i søppekassa med en gang. Orker ikke bruke en eneste kalori på dem. Jeg er ute etter dama med stor D (ikke puppestørrelsen altså). Med andre ord miss right istedet for miss right now.
AnonymBruker 42 Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 For å svare på spørsmålet ditt. -Tenker det er fint hvis en dame er ærlig, og våger å innrømme nettopp det. I alle fall langt bedre enn de som later som de er interessert i noko anna, men er mestere i falsknerier, og kjempe-flinke til å late som de interessert i "deg" Hva tenker du da, siden de kan "sammenlignes"? En "kjæreste" er jo bare ett "definisjons-spørsmål" Finnes mange som kun har "kjærester" for sexens skyld... "Bare lurer" 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 28 minutter siden, Beeblebrox skrev: For å svare på spørsmålet ditt. -Tenker det er fint hvis en dame er ærlig, og våger å innrømme nettopp det. I alle fall langt bedre enn de som later som de er interessert i noko anna, men er mestere i falsknerier, og kjempe-flinke til å late som de interessert i "deg" Hva tenker du da, siden de kan "sammenlignes"? En "kjæreste" er jo bare ett "definisjons-spørsmål" Finnes mange som kun har "kjærester" for sexens skyld... "Bare lurer" Skjønner det og det er det vel ja. Har lyst på kjæreste som jeg liker og som liker meg og ikke fordi jeg vil ha sex. Vil ha det og, men det er ikke hovedgrunnen da. Grunnen til jeg er begynt å tenke det andre er at jeg har brukt tid på menn som egentlig ikke vil annet enn sex med meg og er blitt veldig skuffet. Ikke klart å luke dette ut. Så dersom jeg tenker det bare er sex blir jeg ikke skuffet. Et det en dum tankegang? Hører gjerne meninger her. Anonymkode: f5848...4dc 3
AnonymBruker 42 Skrevet 29. april 2020 #8 Skrevet 29. april 2020 (endret) 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et det en dum tankegang? Hører gjerne meninger her. SnippparooO Vet ikke helt om jeg forstod "tankegangen", jeg... Mente du liksom å ha en sånn "mental-forsikring" sånn at du ikke blir skuffet - for det er "bare-en-sex-greie"? I så fall tror jeg at det er en rasende dårlig ide!!! Spesielt om det du virkelig ønsker er å finne er en som er ute etter "litt mer"... Du virker jo ganske ung ( ikke for å være "rasistisk", altså), men dette er noe du nesten må finne ut av selv, mer eller mindre... MEN - Om jeg som gÆmmal mann skulle gi deg ett råd, (evt mening) så må det nesten være å stole på "mage-følelsen"... Vær ærlig med de guttene du møter. Si hva du ønsker, se om dere er på "nett". Ha sex når/om du vil. Og om du skulle møte på noen "falsknere" så er jo du den med æren i behold, og er ikke dritten som måtte lyve for å ha seg. Pluss - ha litt sex atpÅtÆll, om det er viktig for deg.... Er jo ikke så gÆli det Tror det er en mye bedre oppskrift enn "mental-forsikring"-strategien i alle fall. Sjansene er vel heller små for å møte den "rette" med en "sånn" innstilling...(uten at jeg er noen spesialist på akkurat den slags, altså) Bare ein meining Give some, take some, sorta... Kompromisser osv... Endret 29. april 2020 av Beeblebrox
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2020 #9 Skrevet 29. april 2020 Ja hvorfor ikke, hvem er det som ikke liker sex? Jeg elsker sex med kjente eller fremmede, jeg er veldig glad i fremmede da. De kan plutselig overraske stort og gjøre opplevelsen helt fantastisk, går det ikke så bra blir avskjedklemmen den samme... Synes det er helt fantastisk når vi prater om alt og er enige og hyggelige med hverandre. Ofte ender det opp med en middag, for vi blir jo sultne etterpå...For noen ender det opp som kjærester😉 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 29. april 2020 #10 Skrevet 29. april 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer. Ønsker kjæreste, men finner jo ikke det så lurer på å finne en for sex istedenfor. Egentlig ikke ønske, men lurer. Anonymkode: f5848...4dc Nam nam, -og ta det derifra, tenker jeg. ... Er jo sånn det pleier å starte, -er det ikke... :-) Kjør på, er mitt råd 👍 a. Endret 29. april 2020 av Sliten&kjørt52 Livet er en rar dings...
Sliten&kjørt52 Skrevet 29. april 2020 #11 Skrevet 29. april 2020 Altså, -pointet er jo å finne ei du liker. -Les: Trives med, -som trives med deg..! Ikke gjør det vanskeligere enn det er... Damer er noen rare dyr, -og det er vi og... a. 1
herzeleid Skrevet 29. april 2020 #12 Skrevet 29. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer. Ønsker kjæreste, men finner jo ikke det så lurer på å finne en for sex istedenfor. Egentlig ikke ønske, men lurer. Anonymkode: f5848...4dc Om det egentlig ikke er sex du er ute etter eller ønsker høres det ut som en veldig lite sunn og hensiktsmessig tilnærming, der du går på akkord med deg selv og egne følelser. I tillegg vil jo dette kunne medføre at det blir vanskeligere å finne det du egentlig ønsker ved at tiden du kunne brukt på en seriøs partner blir brukt på det lettvinte, og en del seriøse menn også vil synes dette er mindre attraktivt. 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #13 Skrevet 29. april 2020 11 timer siden, Beeblebrox skrev: Vet ikke helt om jeg forstod "tankegangen", jeg... Mente du liksom å ha en sånn "mental-forsikring" sånn at du ikke blir skuffet - for det er "bare-en-sex-greie"? I så fall tror jeg at det er en rasende dårlig ide!!! Spesielt om det du virkelig ønsker er å finne er en som er ute etter "litt mer"... Du virker jo ganske ung ( ikke for å være "rasistisk", altså), men dette er noe du nesten må finne ut av selv, mer eller mindre... MEN - Om jeg som gÆmmal mann skulle gi deg ett råd, (evt mening) så må det nesten være å stole på "mage-følelsen"... Vær ærlig med de guttene du møter. Si hva du ønsker, se om dere er på "nett". Ha sex når/om du vil. Og om du skulle møte på noen "falsknere" så er jo du den med æren i behold, og er ikke dritten som måtte lyve for å ha seg. Pluss - ha litt sex atpÅtÆll, om det er viktig for deg.... Er jo ikke så gÆli det Tror det er en mye bedre oppskrift enn "mental-forsikring"-strategien i alle fall. Sjansene er vel heller små for å møte den "rette" med en "sånn" innstilling...(uten at jeg er noen spesialist på akkurat den slags, altså) Bare ein meining Give some, take some, sorta... Kompromisser osv... Ja, tenkte for å ikke bli såret på nytt. Det er helt sikkert feil å tenke sånn og man kan kanskje ikke beskytte oss mot å bli såret? Så kanskje ikke det egentlig ikke er den beste måten å gjøre det på når jeg egentlig ønsker kjæreste. Anonymkode: f5848...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #14 Skrevet 29. april 2020 7 timer siden, herzeleid skrev: Om det egentlig ikke er sex du er ute etter eller ønsker høres det ut som en veldig lite sunn og hensiktsmessig tilnærming, der du går på akkord med deg selv og egne følelser. I tillegg vil jo dette kunne medføre at det blir vanskeligere å finne det du egentlig ønsker ved at tiden du kunne brukt på en seriøs partner blir brukt på det lettvinte, og en del seriøse menn også vil synes dette er mindre attraktivt. Takk. Du har helt sikkert rett i det du skriver. Vil ikke at det skal bli at folk tenker sånn om meg. Anonymkode: f5848...4dc
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #15 Skrevet 29. april 2020 14 hours ago, Hr. Aktiv said: Det er så mange damer som bare er ute etter bekreftelse. De går rett i søppekassa med en gang. Orker ikke bruke en eneste kalori på dem. Jeg er ute etter dama med stor D (ikke puppestørrelsen altså). Så, siden de er damer, så er dette egenskaper som "hører med" når de uttrykker lyst på sex? Det kan ikke være "lyst på sex fordi man ikke vil bry seg med en kjæreste"? Studier, ikke fastboende, pendling, jobbsituasjon, kariere.... ikke noe slikt? Eller bare rett og slett ikke føler for et monogamt forhold? Er du sikker på at det er damens selvtillit det er noe i veien med dersom du ikke tror du er tilstrekkelig til å konkurrere med en vibrator? Anonymkode: e974b...d66 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #16 Skrevet 29. april 2020 Jeg tenker at jeg aldri har møtt noen som deg. Anonymkode: e5b80...1dd
Hr. Aktiv Skrevet 29. april 2020 #17 Skrevet 29. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så, siden de er damer, så er dette egenskaper som "hører med" når de uttrykker lyst på sex? Det kan ikke være "lyst på sex fordi man ikke vil bry seg med en kjæreste"? Studier, ikke fastboende, pendling, jobbsituasjon, kariere.... ikke noe slikt? Eller bare rett og slett ikke føler for et monogamt forhold? Er du sikker på at det er damens selvtillit det er noe i veien med dersom du ikke tror du er tilstrekkelig til å konkurrere med en vibrator? Anonymkode: e974b...d66 Damer som er ute etter bekreftelse er ikke interessert i forhold det er jeg. Jeg jobber sammen med vibratoren.
GrønnNellik68 Skrevet 29. april 2020 #18 Skrevet 29. april 2020 9 timer siden, herzeleid skrev: Om det egentlig ikke er sex du er ute etter eller ønsker høres det ut som en veldig lite sunn og hensiktsmessig tilnærming, der du går på akkord med deg selv og egne følelser. I tillegg vil jo dette kunne medføre at det blir vanskeligere å finne det du egentlig ønsker ved at tiden du kunne brukt på en seriøs partner blir brukt på det lettvinte, og en del seriøse menn også vil synes dette er mindre attraktivt. Du havner i fwb forhold og så blir du klandret etterpå hvis du får følelser. For det er veldig fort gjort ved å ha sex over tid med samme mann og du begynner å håpe det skal bli noe mer. Menn er mye flinkere til å ikke legge følelser i dette. Men det er ditt valg. Tenk godt over om du er snar til å bli betatt av noen? Får du lett følelser? Svarer du nei på de. Kjør på. Svarer du ja .. ikke gjør det for din egen del. Det passer ikke for alle. Jeg tenkte det samme som du litt over ett år siden... ikke gjør samme bommerten jeg gjorde. Det passet helt klart ikke for meg.😊
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #19 Skrevet 29. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at jeg aldri har møtt noen som deg. Anonymkode: e5b80...1dd Hva mener du her? Anonymkode: f5848...4dc
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #20 Skrevet 29. april 2020 Er det ikke litt sånn at damer som ikke har sjans på menn de vil ha ligger med de i stedet? Så får de i det minste en smak. Hvis du egentlig vil ha kjæreste så synes jeg du skal skaffe deg det i stedet. Ellers bare ydmyker og sårer du deg selv Anonymkode: 4246c...da6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå