AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg har omregistrert bilen til samboeren på meg, for tå år siden.😂 Og fisket forsikring og alt annet men glemte helt å betale omregistreringsavgiften hadde ikke nok penger på konto. den dagen. Dette glemte jeg helt av, og kjørte rundt med en bruks forbud bil på grunn av dette. i to år 😫 fikk ikke noe melding, på det. har også blitt stoppet av politiet et par ganger for promille kontroll..men nei da ingen viste om dette. ikke heler de som har Eu godkjent bilen 🙄 Jeg fant ikke det ut før nå for noen dager siden, når jeg sjekke om alt var klart til ny eier for salg. Jeg skal selge bilen nå snart 😅 og lurer på om jeg slipper å betale den Omregistreringsavgiften? eller om kjøperen for dobbelt opp? hvordan fungerer dette? kan ny eier få registrere bilen på seg som normalt ? Anonymkode: 30ad9...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 29. april 2020 #2 Del Skrevet 29. april 2020 Dette må du ordne opp i før bilen selges. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Del Skrevet 29. april 2020 6 timer siden, Whistler skrev: Dette må du ordne opp i før bilen selges. Har betalt! men for ny eier registret seg idag ? vet du det Anonymkode: 30ad9...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå