Gjest Mito24 Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 Jenten jeg holder på med for tiden blir altfor våt mellom beina, på grensen til turnoff. Munnsex er for eksempel totalt uaktuelt, det hadde jeg ikke klart å gjennomføre Er det noe som kan gjøresmed problemet?
Gjest Bellatrix Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 Slutte å fokusere så mye på andres feil kanskje? Det er forresten en tråd til deg på Personlige Meldinger, Mito.
Gjest Harikkeloggetinn Skrevet 23. juni 2005 #4 Skrevet 23. juni 2005 Slutte å fokusere så mye på andres feil kanskje? Jeg synes nå ikke det er noe feil at jenta blir våt jeg da...
Gjest Harikkeloggetinn Skrevet 23. juni 2005 #5 Skrevet 23. juni 2005 Slutte å fokusere så mye på andres feil kanskje? Jeg synes nå ikke det er noe feil at jenta blir våt jeg da...
Gjest Hmmm Skrevet 23. juni 2005 #6 Skrevet 23. juni 2005 Turnoff av jenta blir våt? Skjønner deg godt jeg. For min del hater jeg at partneren min absolutt skal nyte sex'en. Hvis han på død og liv skal ha det godt, kan han i det minste skjule det!!! :evil:
Gjest LailaP Skrevet 23. juni 2005 #7 Skrevet 23. juni 2005 Turnoff av jenta blir våt? Skjønner deg godt jeg. For min del hater jeg at partneren min absolutt skal nyte sex'en. Hvis han på død og liv skal ha det godt' date=' kan han i det minste skjule det!!! :evil:[/quote'] Helt enig! Gud forby! Tenk så ekkelt at hun er våt, æsj! Det aller beste er når det kjennes ut som sandpapir!
Gjest Galveston Skrevet 23. juni 2005 #9 Skrevet 23. juni 2005 Får meg til å tenke på en mann i 30-årene som aldri noensinne i sitt liv hadde vært i nærheten av et kvinnfolk, og ikke var helt klar over hvordan det annet kjønn fungerte mest optimalt rent seksuelt. Det hadde imidlertid kompisene hans ganske bra rede på. Plutselig en dag, så hadde han vært borti ei, noe kompisene ble nysgjerrige på. "Var'a noe våt'a"? "Neida, hun var så tørr og fin så."
Gjest Mito24 Skrevet 23. juni 2005 #10 Skrevet 23. juni 2005 Får meg til å tenke på en mann i 30-årene som aldri noensinne i sitt liv hadde vært i nærheten av et kvinnfolk, og ikke var helt klar over hvordan det annet kjønn fungerte mest optimalt rent seksuelt. Det hadde imidlertid kompisene hans ganske bra rede på. Plutselig en dag, så hadde han vært borti ei, noe kompisene ble nysgjerrige på. "Var'a noe våt'a"? "Neida, hun var så tørr og fin så." Morsomt. Uansett, dette er faktisk et reellt problem. Det er ikke snakk om at hun bare er våt, hun er veldig, veldig, veldig våt, har aldri sett noe lignende før (og spar meg for vitser om at damene aldri har vært kåte før).
Gjest Gjesten Skrevet 23. juni 2005 #13 Skrevet 23. juni 2005 Hun er vel fryktelig kåt da, jeg kan også bli veldig, veldig våt når vi skal ha sex innimellom..(men, mannen min liker det da..) du får la være å varme henne opp så voldsomt da.
Gjest Mito24 Skrevet 23. juni 2005 #15 Skrevet 23. juni 2005 kanskje hun har kjedekatarr Ytterst tvilsomt, men takk for innspillet.
Paprikken Skrevet 23. juni 2005 #16 Skrevet 23. juni 2005 Hvordan kan du Gjesten vite om hun har skjedekatarr eller ikke? Er du lege? Kanskje hun ikke er klar over det selv? Mange som ikke er det. Alle er jo forskjellige, men jeg har aldri hørt om noen som blir så våt at det blir ekkelt for mannen! Snakk med henne, og eventuelt dra henne med til legen! Det ser ikke akkurat så normalt ut i mine øyner...
Gjest Gulltopp Skrevet 23. juni 2005 #17 Skrevet 23. juni 2005 Snakk med henne, og eventuelt dra henne med til legen! Synes jeg hører det. "Ja, kjære, nå skal du høre det at jeg synes det er plagsomt når du blir så våt, så derfor synes jeg du burde ta deg en tur til legen så vi kan få en slutt på dette problemet." Tror ikke noe sånt hadde smeltet hjertet på meg iallfall...
Gjest Jalileh Skrevet 23. juni 2005 #18 Skrevet 23. juni 2005 Jenten jeg holder på med for tiden blir altfor våt mellom beina' date=' på grensen til turnoff. Munnsex er for eksempel totalt uaktuelt, det hadde jeg ikke klart å gjennomføre Er det noe som kan gjøresmed problemet?[/quote'] Du er faktisk ikke morsom lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå