Gå til innhold

Eksen min har startet på samme arbeidsplass som meg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg har sååå lyst på han 😍

Det er riktignok 13 år siden det ble slutt og begge er etablert med barn på hver sin kant.. Vi hadde en del episoder etter det ble slutt hvor vi møttes og hadde sex. 

Tror dere man kan merke at det er spenning i luften mellom noen? Jeg ble nesten litt rar rundt han, litt klumsete 🤣 Men jeg følte at det var en spenning mellom oss. 
Kommer ikke til å dra på lønningspils om han skal, for å si det slik!😝

Anonymkode: 5bc55...a22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Girl,

jeg skjønner at du er fristet og har lyst på ham. Men tenk grundig og hardt hver morgen over livet ditt, barna dine og mannen din. Det er ikke verdt å miste for en flørt du hadde for 13år siden. Du må rett og slett ikke tillate deg å gi han tegn til at du liker han.

Tenk hvis han får vite om det, han misbruker det og knuller deg. Og du blir tatt av noen? mannen din eller noen andre, det vil ødelegge livet ditt. er du klar for at det skal skje? Hvis ja, kjør på

Hvis nei, ikke vær unødvendig fnisete rundt han, ikke la han komme inn på hodet på deg, ikke være ekstra grei mot han enn andre, prøv å ignorer han mest mulig i starten (nestne som å leke kostbar) så det blir mer normalt og du blir vant til å ikke være rar og klumsete og forelska rundt han.

DISIPLIN GIRL DISIPLIN

jente, 18 år.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Knull han, og få skuffelsen servert, slik at du blir ferdig med det. 

Det er umulig at dette ikke ender opp med sex etterhvert, slik som du holder på nå.

Anonymkode: 3fd3c...f36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Issamdoctor27 said:

jente, 18 år.

Vel. 

Jeg synes du skal ha et eventyr med ham. Ingenting er bedre enn et gjensynsknull med en eks man hadde god kjemi med. 

Selvfølgelig ikke fortelle din mann.

Mvh, kvinne 37 år.

Anonymkode: 1943d...ed7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel. 

Jeg synes du skal ha et eventyr med ham. Ingenting er bedre enn et gjensynsknull med en eks man hadde god kjemi med. 

Mvh, kvinne 37 år.

Eldre kvinner er litt» Har du lyst har du lov»

Anonymkode: 73bae...72e

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. 

Mvh, kvinne 37 år.

Muligens.

Bare ikke fall for ham. For da føler du deg patetisk om det kun var et ligg for ham og at du fortsatt har følelser.

Bare stå i mot helt.

Skrevet
3 minutter siden, Issamdoctor27 skrev:

Muligens.

Bare ikke fall for ham. For da føler du deg patetisk om det kun var et ligg for ham og at du fortsatt har følelser.

Bare stå i mot helt.

For en klok attenåring du er 😊 Ts burde lytte til deg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han prøver seg må du si fra til leder med engang. Hvis han ikke gir seg må du anmelde han.

Anonymkode: 6cd5a...651

Skrevet
14 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

For en klok attenåring du er 😊 Ts burde lytte til deg

tusen takk for det ❤️

tenker personlig at midlertidige ting ikke bør få en så stor makt og innflytelse over de varige punktene i livet

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...