Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som har masse rynker under øynene i en alder av 32 år? Ser ingenting på venninnene mine, og skjønner ikke hvorfor jeg har så mye. 

Anonymkode: df7a3...1aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er helt normalt😊

Anonymkode: c902f...1d2

Gjest Aniita
Skrevet

Gener. 

Røyking? Stress? Lite søvn? Dårlig kosthold? Mye sukker?

Mye rynker rundt øynene i den alderen er ikke så vanlig.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Aniita skrev:

Gener. 

🤦‍♀️

Anonymkode: 83332...a84

Skrevet (endret)

Jeg driver å spiser kollagen tabletter. Huden min har slettet seg mye ut. Føler meg så mye mere fresh! Kanskje d hjelper? Det er normalt med rynker, og du har lov å jukse litt om d plager deg ,MEN sikker på du er like pen!💖🙌🏼

Endret av SinfulBby
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er helt normalt😊

Forstår ikke hvorfor de andre jeg ser på min alder ikke har en rynke. 

Her har det eksplodert, kommer en ny rynke under øynene nesten ukentlig. Er helt forferdelig. Har kjøpt all slags dyre øyenkremer uten at det virker andre veien.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, SinfulBby skrev:

Jeg driver å spiser kollagen tabletter. Huden min har slettet seg mye ut. Føler meg så mye mere fresh! Kanskje d hjelper? Det er normalt med rynker, og du har lov å jukse litt om d plager deg ,MEN sikker på du er like pen!💖🙌🏼

Er effekten kun synlig for deg eller andre også? Veldig drastiske endringer gir ikke slikt tilskudd om det så gir noe. 

Problemet her er at de som har undersøkt dette får betalt av produsenten.Så man har pt ikke belegg for å si at det reduserer rynker. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvorfor de andre jeg ser på min alder ikke har en rynke. 

Her har det eksplodert, kommer en ny rynke under øynene nesten ukentlig. Er helt forferdelig. Har kjøpt all slags dyre øyenkremer uten at det virker andre veien.

Rynkene synes ikke alltid fra avstand. Jeg har rynker, folk sier jeg ikke har det, de er ikke nærme nok. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Aniita skrev:

Gener. 

Far har mye rynker, men han er 60. Fortsetter jeg slik jeg gjør nå, ligner jeg på han om noen år, ihvertfall under øynene. Ingen av delene som du nevner, derfor forstår jeg ingenting. 

Jeg ammer, men hun sover hele tiden, så jeg får masse søvn. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rynkene synes ikke alltid fra avstand. Jeg har rynker, folk sier jeg ikke har det, de er ikke nærme nok. 

De viser godt fra avstand desverre. Det er ett nett av rynker, så det viser alt for godt. Har begynt å sperre meg inne, er det eneste jeg tenker på når jeg treffer folk hva de tenker og takler ikke dagslys da det ser så fælt ut. Vet at dette er kjempeteit, det fins værre ting, men jeg klarer ikke å la være desverre😩

vurderer å slutte og amme nå når hun bare er fire måneder for å gjøre noe, laser eller andre ting. Men gu så egoistisk😭Men dette tar for mye energi....

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, SinfulBby skrev:

Har hørt så mye om at dette har null virkning og bare lureri?😳 

Jeg vil jukse, men ammer. Og usikker om dette kan jukses til, da det er så gale. Vil ikke se falsk ut heller😩Blir verre for hver dag, forstår ikke at aldringsprosessen plutselig blir så enorm. For to år siden hadde jeg ingenting, men nå har jeg mer rynker under øynene enn jeg kan telle😢

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, du har akkurat født. Hele kroppen din er i ulage. Gi det en stund. 

Bruk rikelig med fukt, solfaktor, drikk vann, pass på at du får i deg alle vitaminer og mineraler og se det ann ett år. Da har kroppen stabilisert seg og ting kan endre seg. 

Anonymkode: fa22e...efa

• Liker 4
Skrevet

Hvordan er synet ditt? Myser du mye? Mange av rynkene vi får er mimiske, og jeg synes det er mye vakrere med levende ansikter enn uttrykksløse masker. Men mye ligger i genene og ikke minst, hvordan man har beskyttet seg mot sol. Jeg har en skadet nerve over det ene øyet, som gjør at jeg ikke klarer å heve det øyebrynet like høyt som det andre. Dermed har jeg flere rynker på den ene siden, som "virker" , enn på den andre som rett og slett har en botoxeffekt. Men rynker får man. Prøv å ikke henge deg så mye opp i dem, ikke stå og granske dem i skarpt lys, men stell huden, sjekk synet, bruk solbriller og lev med det:-)

• Liker 3
Skrevet

Ta omega 3. Solfaktor 50 på ansiktet.

Jeg vet ikke om det vil hjelpe deg, men jeg prøvde Matrixyl fra The Ordinary på sinna rynken min. Det har hjulpet meg mye. De er ikke så dype lengre. Endte opp med å kjøpe flere produkter fra de for å prøve, siden jeg ble så fornøyd. Huden min er så glatt å fin nå🤗 De har en som heter Buffet+Copper, den kan du lese deg opp på. Fins også mange erfaringer på YouTube. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rart med ting en fokusere på i speilet. Plutselig blir en helt enspora. Vonde greier. Men klarer du vurdere om det ikke er så ille men at du nå har oppheng ? 
sier det fordi jeg kjenner det igjen på meg selv. Er en usikker sjel og noen ganger ( eller ofte egentlig ) er det utseende jeg henger meg opp i og gjør jeg mister litt fotfeste. Det kan være store porer noen månder, så ny rynker, slappe lår en stund osv osv. Og jeg vet jeg henger meg opp fordi jeg har dårlig selvtillit og er utrygg.

som andre sier, du annet og er sliten og hormonell mulig. Kanskje vil huden bli bedre når ting er mer normalt

og jeg er ganske sikker på andre ikke ser det du ser. Så tror nok du trygt kan gå ut. ( vet en noie ikke er fult så lett å døyve, men sier det likevel)

Mulig dette innlegg ikke treffer deg i det heletatt. Men godt ment 😉

Anonymkode: 7eb24...66b

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hmmmmmm skrev:

Ta omega 3. Solfaktor 50 på ansiktet.

Jeg vet ikke om det vil hjelpe deg, men jeg prøvde Matrixyl fra The Ordinary på sinna rynken min. Det har hjulpet meg mye. De er ikke så dype lengre. Endte opp med å kjøpe flere produkter fra de for å prøve, siden jeg ble så fornøyd. Huden min er så glatt å fin nå🤗 De har en som heter Buffet+Copper, den kan du lese deg opp på. Fins også mange erfaringer på YouTube. 

Hvor lang tid tok det før du så forbedringer?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tok det før du så forbedringer?

Jeg så forskjell bare etter 3 uker. Påføres morgen og kveld, på rent ansikt. The Ordinary har mange produkter å velge i mellom. Men Matrixyl er ikke tøff på huden, om man er litt redd for det. Den kan man påføre rundt øynene også. Jeg har også prøvd peeling syra de fører, merker at huden blir betraktelig glattere, men igjen da må man passe på å bruke solkrem med høy faktor, gjerne unngå sola. Så den bør man ikke bruke midt på sommeren tenker jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Hmmmmmm skrev:

Jeg så forskjell bare etter 3 uker. Påføres morgen og kveld, på rent ansikt. The Ordinary har mange produkter å velge i mellom. Men Matrixyl er ikke tøff på huden, om man er litt redd for det. Den kan man påføre rundt øynene også. Jeg har også prøvd peeling syra de fører, merker at huden blir betraktelig glattere, men igjen da må man passe på å bruke solkrem med høy faktor, gjerne unngå sola. Så den bør man ikke bruke midt på sommeren tenker jeg. 

Takk for svar. Er ikke redd for reaksjoner, men det motsatte, at det ikke har effekt. Min hud responderer på svært lite. Har brukt retinol en over en måned nå, samt eksfolierende syrer, har ikke fått merkbar forbedring. 

AnonymBruker
Skrevet

Ofte er det sånn man tenker på selv bare. Jeg måtte gå i speilet for å se selv, jeg er 33 år og har da litt rynker under øya. Jeg har flere venninner på samme alder og klarer ikke for bare livet å huske om de har rynker under øya 🤔

Men hvis det er virkelig ille, så har jeg lest at man kan bruke plasmapen (?) på det? 

Anonymkode: c2cee...0fc

Skrevet

Jeg har virkelig troen på kollagen, er 26 år og har begynt å gå på kollagen piller allerede. Alle koreanere tar det og de har babyhud i en alder av 50. Og koreanere ligger 10-12 år foran vesten.... tenker det må ligge noe der! Ellers er det vel viktig å få nok søvn, bruke solkrem, flink til å bruke solbriller så du ikke myser mot solen, og tilføre nok fuktighet rundt øynene med en god øyekrem (bruker selv Nature's Friend Eye & Nourishing Cream). Jeg har ikke helt troen på dyre kremer som lover mye, det essensielle er å gi huden under øynene masse fuktighet siden den er så tynn og sensitiv, dersom den er tørr er det lettere at det dannes rynker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...