AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #41 Skrevet 30. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. I tillegg må de vaske i kaldt vann fordi de er tomme for varmt vann allerede før lunsj. Hvilken gjør at de ikke orker å vaske så lenge og derfor ikke får vasket bort all såpen som jo gjør at hendene blir tørre, og de blir enda tørrere. Anonymkode: c8cae...9c3 ja, på vår skole var det tomt for varmtvann før lunsj den første dagen.... Anonymkode: 81615...974
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #42 Skrevet 30. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan du si... Jeg har valgt å stole på skoleledelsen, så langt har de hatt rett. Som sagt er flere testet, både barn og voksne, ingen var positive. Anonymkode: f0331...427 Jeg hadde valgt å stole på veilederen på udir som forteller at barn eller voksne med slike symptomer ikke skal møte på skolen... Anonymkode: 8509c...71c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #43 Skrevet 30. april 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde valgt å stole på veilederen på udir som forteller at barn eller voksne med slike symptomer ikke skal møte på skolen... Anonymkode: 8509c...71c Det stemmer ikke helt det . Fra Udirs veileder til barneskolen: Mange yngre barn har ofte rennende nese uten andre symptomer på luftveisinfeksjon, og særlig etter at de har vært ute. Disse barna kan komme på skolen/SFO såfremt barnet ikke har feber og ellers er friskt. https://www.udir.no/kvalitet-og-kompetanse/sikkerhet-og-beredskap/informasjon-om-koronaviruset/smittevernveileder/skoletrinn-1-7/smitteforebyggende-tiltak/#syke-personer-skal-ikke-vare-pa-skolen-eller-sfo Anonymkode: 81615...974
Anbefalte innlegg