Gjest Gjest Skrevet 13. september 2002 #1 Skrevet 13. september 2002 Jeg testet i dag på dag 26 og fikk negativ test..er håpet ute da? Syns mange tester før mensen og får to blå. Jeg testet med en engelsk test.. Jeg er litt småsyk i dag,kan det påvirke testen? Teit spørsmål kanskje....
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2002 #2 Skrevet 13. september 2002 Vet ikke hvor lange sykluser du har, men det kan være at det er for tidlig å teste på dag 26... Ta en ny test om noen dager, så skal du se det blir positivt Lykke til! -linda-
Gjest Tul-lala Skrevet 13. september 2002 #3 Skrevet 13. september 2002 Hei... Jeg måtta ta 3 tester før den viste positivt. Den første tok jeg noen dager før ventet mens, den neste tok jeg 4-5 dager etter ventet mens og begge to var negative!!! Da hadde jeg liksom inneforstått meg med det at mensen bare var forsinket, siden det var første prøve måned og hormonene etter p-pillene skulle ut av kroppen. Men da mensen ikke hadde kommet etter 11 dager ( i forgårs ) måtte jeg bare ta en test til og DA kom det en lyse-blå og en mørke blå strek.... :o :D :D :D :D :D Hilsen Tanja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå