Gå til innhold

Tips ang dette bildet? (Rynker)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

image.thumb.jpeg.db433eff5416f44df820e9f6441b8a3f.jpeg

Noen som har utført dette og ble fornøyd? Er det filler som skal til eller finnes det noe annet alternativ? Kan man risikere å se oppblåst ut med filler? Jeg drømmer om etter-resultatet på dette bildet 🙏🏼

Anonymkode: 6ef51...10b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bildene er jo ikke tatt fra samme vinkel engang. Det ser ut som om før bildet er tatt slik at dama skal se jævligst mulig ut og nå bildet best mulig ut... 

Ellers, jeg har null anelse. Ikke vært bort slikt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Forundret.. said:

Bildene er jo ikke tatt fra samme vinkel engang. Det ser ut som om før bildet er tatt slik at dama skal se jævligst mulig ut og nå bildet best mulig ut... 

Ellers, jeg har null anelse. Ikke vært bort slikt. 

La merke til vinklene, men jeg ser like jævelig ut som det første bildet, og uansett hvordan jeg vrir på hodet får jeg ikke foldene til å forsvinne som på nederste bildet. Ble helt fyret opp av dette bildet, håper noen vet!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

La merke til vinklene, men jeg ser like jævelig ut som det første bildet, og uansett hvordan jeg vrir på hodet får jeg ikke foldene til å forsvinne som på nederste bildet. Ble helt fyret opp av dette bildet, håper noen vet!

Ser ut som dama har lagt på seg et par kilo på bildet under også.. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns etter bildet så veldig unaturlig ut.. det øverste var ikke ille i det hele tatt

Anonymkode: bf692...15f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns etter bildet så veldig unaturlig ut.. det øverste var ikke ille i det hele tatt

Anonymkode: bf692...15f

Det trenger ikke bli perfekt for at jeg skal bli fornøyd :) trenger ikke bli særlig fint engang, så lenge det blir forbedring. Men lest litt skremmende erfaringer om fillers der det har lagt seg som «marker» utenpå huden.. 

AnonymBruker
Skrevet

Om du er ute etter tips for å bli kvitt rynker på overleppen så kan filler i leppekanten funke. Sett mange gode resultater på det.

Anonymkode: 9ef26...3cd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du skal være forsiktig med å fylle på i det partiet der, det er veldig mange som ser litt merkelige ut i ansitket etter å ha fylt på rundt munnen og nesen. 

Anonymkode: eb614...9d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns absolutt ikke det ser "jævlig ut", når begynte et menneske med normalt ansikt å se jævlig ut? Tror nok heller du som er fiksert på dette problemet. Minner meg om moren min som er pen, men som snakker om linjene rundt munnen som jeg ALDRI legger merke til. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns absolutt ikke det ser "jævlig ut", når begynte et menneske med normalt ansikt å se jævlig ut? Tror nok heller du som er fiksert på dette problemet. Minner meg om moren min som er pen, men som snakker om linjene rundt munnen som jeg ALDRI legger merke til. 

Etter jeg så meg selv med sidelys som gjorde at det så ut som jeg har blitt vansiret ved munnpartiet har jeg fått skrekken, for å si det slik. Når jeg stikker tunga litt under huden så dette området «fylles opp» ser jeg hvor lite som skal til, bare litt volum liksom..

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror du skal være forsiktig med å fylle på i det partiet der, det er veldig mange som ser litt merkelige ut i ansitket etter å ha fylt på rundt munnen og nesen. 

Ja, det som er litt skummelt. Men kanskje noen har god erfaring fra en klinikk de er flinke på dette.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Hun så jo helt fin ut på det første bildet hva gjelder rynker, men har tydeligvis gjort noe med leppene (ser til og med jeg som har null peiling på slikt).

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter jeg så meg selv med sidelys som gjorde at det så ut som jeg har blitt vansiret ved munnpartiet har jeg fått skrekken, for å si det slik. Når jeg stikker tunga litt under huden så dette området «fylles opp» ser jeg hvor lite som skal til, bare litt volum liksom..
Ja, det som er litt skummelt. Men kanskje noen har god erfaring fra en klinikk de er flinke på dette.

Jeg kan nesten garantere at det er ingen andre enn du som legger merke til det. Jeg har ganske perfekt hud, ikke rart med tanke  på alderen min, men de få nuppene jeg har blir veldig synlig i sterkt sollys, men jeg tror det er viktig å ikke fokusere på slikt, det er hjernen vår som lurer oss, for mange av de kosmetiske behandlingene vi tar er ganske unødvendige. Linjer, mimikk og alt det som ikke er perfekt gjør oss finere. Syns ikke det er noe fint eller sjarmerende med stramme ansikt og stive smil. Jeg foretrekker før-bildet og jeg sier det ikke for å være snill, men fordi det er finere i mine øyne, ansiktet er mer levende og naturlig🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

du kan jo prøve med 0,5 filler fordelt på sidene først, altså liten dose, og se om det holder? Det vil nok ikke hjelpe med botox iallfall. det kan jo i verste fall få kris jenner-effekt (hun har innimellom litt «pølser» under huden, særlig i tearthrough-området), men flinke klinikker tar høyde for riktig dose. Sjekk ut realself.com så ser du ulike resultat, fra bedre vinkler 👍🏻 

Anonymkode: 7879f...03e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Restylane kan brukes på sånne tilfeller.

Anonymkode: 660e1...176

Skrevet

Litt morsomt at folk er såpass forfengelig at de faktisk tar sjangs på trykke slikt inn i huden når de kan ende opp med å se totalt ødelagt ut pga feil bruk, allergiske reaksjoner osv. 

Jeg kunne tenkt meg å løftet litt på brystene etter å ha fått barn men på grunn av tendenser til keloide arrdannelser så tenker jeg at jeg dropper  det.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...