Gå til innhold

Kler du vekten din?

Fremhevede innlegg

Gjest Gulltopp
Skrevet

Jeg kom til å tenke på dette etter å ha lest høyde-tråden, hvor det sies at det er holdningen som teller. Men gjelder dette for vekt også? Selv mener jeg klart ja. Noen kler å ikke være slanke, og er nydelige selv om de er femten kilo unna modellfasong, mens andre (som jeg) ikke kan legge på seg så lite som to kilo uten at det ser mindre pent ut. Jeg har sett folk på 90 kilo som er virkelig flotte, og jeg har sett folk på 70 kilo som ser kvapsete ut fordi de rett og slett ikke kler vekten sin. Hvordan er det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Tror jeg kler vekten min ganske bra. Bedre enn jeg gjorde før. Før skammet jeg meg over kroppen min og hadde en holdning som viste det tydelig. Nå gjør jeg ikke det lenger og det har jeg fått høre at synes godt. Kroppsholdning har mye å si enten vi liker det eller ikke.

Gjest Gjesten
Skrevet

I forhold til at jeg veier ca. 30 kilo for mye så vil jeg nok si at jeg kler vekten ganske bra. Mange som syns jeg ser veldig bra ut og syns det høres rart ut at jeg burde gå ned 30 kilo i vekt.

Skrevet

Ja, absolutt..

Jeg er ikke skapt til å være sylslank.

Men jeg er fornøyd, siden jeg er velproposjonert ;-)

Skrevet

Det vet jeg ikke, har litt forvridd syn på hvordan jeg ser meg selv i speilet.

Men selv synes jeg jeg kler den vekten jeg har nå bedre enn da jeg veide 7 kg mer, men også bedre enn da jeg veide 6 kg mindre. (veide da 45, ikke pent.)

Gjest Gjesta
Skrevet

I wish I knew...Til tider stemmer nok ikke bildet inni hodet med det andre ser :-? Jeg er 167 og veier ca 53 kg, men er muskuløs og føler meg til tider som en liten tønne...(og jeg vet det er teit når man i tillegg bruker str XS og S i klær). Hjernen er en merkelig innretning til tider.

Skrevet

med holdning som jeg nevnte i høydetråden, så tenker jeg på kroppsholdning, altså rett i ryggen, skuldrene bakover ikke lutet fremover etc.

god kroppsholdning er ALLTID penest, uansett hvordan man ser ut, spør du meg!

og ja, jeg har god holdning. :wink:

jeg er danser også da, så har vel til tider en litt overdrevent god holdning. :ler:

men har ei søster som er høy, så vi har alltid blitt klappet i ryggen med beskjed om å rette oss opp, så det sitter det.

om jeg kler vekta mi eller ikke.... tja.. jeg er vel rimelig fornøyd med hvordan jeg ser ut. men ser jo at dersom jeg IKKE hadde hatt en god kroppsholdning, så hadde jeg nok ikke vært like lekker nei. :ler:

Gjest Gulltopp
Skrevet
Jeg er 167 og veier ca 53 kg' date=' men er muskuløs og føler meg til tider som en liten tønne...[/quote']

Bedre å føle seg som en liten tønne enn som en stor tønne, slik jeg av og til gjør... :wink:

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Jeg tror egentlig ikke jeg kan bedømme det ettersom jeg har et så forvridd selvbilde.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg vet ikke helt. Jeg tror egentlig ikke jeg kan bedømme det ettersom jeg har et så forvridd selvbilde.

Du gjør det, dette har jeg sett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...