AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 😫 Veide meg nå i kveld (vet jeg ikke skal det) og da hadde det økt 1 kg til!! Vet at det har blitt litt ekstra kos i disse tidene hvor jeg har jobbet hjemmefra etc, men 4 (5) kg da!! Åssen er det mulig! Har spist like usunt tidligere uten at vekta økte noe særlig... USJ! Anonymkode: 13c41...70b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Du bør veie deg om morgenen, etter du har vært på do og før du har spist/drukket. Kanskje det ikke ser like ille ut da. Uansett: Gjort er gjort og spist er spist. Disse kiloene får du lett av før sommeren. Anonymkode: bfc93...d24 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Sannsynligvis har du spist som før ja, men du beveger deg kanskje mye mindre nå 😊 går lett ned igjen! Bare å ta seg en løpetur i pausene eller noen styrke øvelser på gulvet Anonymkode: 1f7f0...ceb
Hmmmmmm Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 (endret) Jeg skulle egentlig gå ned 5 kilo, men pga korona og hjemmekontor gikk jeg opp 3 kilo på 3 uker😤 Så da hadde jeg plutselig 8 kilo for mye😥 Men tok meg sammen og har nå gått ned 3 kilo på 3 uker. Fortsetter veien videre så jeg blir kvitt de 5 kg jeg opprinnelig slet med. Så ta deg selv i nakken nå du også:) Endret 28. april 2020 av Hmmmmmm
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 Jeg har gått opp 1 kilo, og merker det skikkelig på magen. Kjøpte 1 kilo med appelsin isted og det kjentes veldig tungt ut. Samme vekt har jeg i fett på magen nå. Skulle gå ned i vekt til sommeren jeg også.. Og nå sitter jeg å spiser is i skrivende stund 🙄 Pleide å trene 2-3 ganger i uken før korona. Anonymkode: 4ff31...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå