Gå til innhold

Nå har jeg gjort det store...! Lagt til venn jeg ikke kjenner... Osv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre her som har sittet og bladd gjennom "folk du kanskje kjenner"-lista på FB...og plutselig kommet borti "legg til venn"?

Jeg har en fyr jeg stadig sjekker profilen til. Han er så kjekk! Og i dag klarte jeg å komme borti "legg til"..'Så nå har jeg lagt han til som venn men han har ikke respondert enda... 
Hva gjør jeg? Trekker tilbake fortere enn svint? Vil han se at jeg da trekker tilbake? 
Elsker sender en mld i messenger? Dette er så pinlig. Hasj har sikkert lagt merke til at jeg smugkikker på han rett som det er..

Noen råd? 

Anonymkode: 3b632...5c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se om han godkjenner. Jeg la til en kjekkas, hans sendte melding og lurte på hvem jeg var, jeg sa at jeg bare hadde bært borti knappen. Ok sa han og ønsket meg en god helg. Ikke verre enn det. Kunne jo endt opp med å prate, den som intet våger, intet vinner 😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre her som har sittet og bladd gjennom "folk du kanskje kjenner"-lista på FB...og plutselig kommet borti "legg til venn"?

Jeg har en fyr jeg stadig sjekker profilen til. Han er så kjekk! Og i dag klarte jeg å komme borti "legg til"..'Så nå har jeg lagt han til som venn men han har ikke respondert enda... 
Hva gjør jeg? Trekker tilbake fortere enn svint? Vil han se at jeg da trekker tilbake? 
Elsker sender en mld i messenger? Dette er så pinlig. Hasj har sikkert lagt merke til at jeg smugkikker på han rett som det er..

Noen råd? 

Anonymkode: 3b632...5c6

Det ser han jo ikke da...

AnonymBruker
Skrevet

Diver å dater selv. Hele famen hans har dukket opp i min anbefalt liste. De snoker vel på meg mens jeg snoker på de. Må passe på å ikke legge de til ved uhell som du har gjort da ts. Bare kanseller det.

Anonymkode: 1d961...b00

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Freudiansk forsnakkelse? 🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...