AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Jeg har prøv å beklage meg å si unnskyld for noe som skjedde mellom oss. Men hun vil ikke høre. Snakke. Ingenting. Jeg tar dette veldig tungt. Hva ville du gjort i en slik situasjon? Anonymkode: 2bf48...155
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Da fortjener du det sikkert. Ta lærdom. Gå videre. Anonymkode: c3584...d03 11
Gjest Gullfisken2 Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Såfremt du ikke har oppført deg helt forjævlig mot henne (vold, mishandling), så er det dårlig gjort å ikke gi deg en skikkelig avslutning. Man blir sittende igjen med mange spørsmål og tanker som man ikke får svar på. imidlertid så er ikke dette noe du kan kreve av henne og mitt beste råd er å ikke bli DEN fyren som ikke lar henne ifred, svelg ett nederlag og prøv å gå videre med hodet hevet.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Du må jo ha gjort noe helt grusomt, ingen reagerer slik for en filleting.
Million Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 (endret) Du kan jo dra hjem til henne, old fashion style, og ringe på døren, rett og slett. Si ansikt til ansikt det du vil si, og ikke ta det over internett eller mobil. Det er litt vanskeligere å slenge døren i trynet på noen som står fremfor deg. Mye enklere å taste noen blokkeringsknapper på mobilen. PS! Ta med en stor bukett blomster til henne og rekk den frem med en gang hun åpner døren. Endret 28. april 2020 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 Når jeg har blokkert en person alle veier, har jeg en grunn til det. Gå videre med livet ditt. Hva gjorde du som gjorde at dere mistet kontakten? Anonymkode: 736ba...203 10
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da fortjener du det sikkert. Ta lærdom. Gå videre. Anonymkode: c3584...d03 Håper du for karma selv slik du prater å ønsker meg. Som regel for man det med å ønske andre vondt. Mulig dette va min karma, men har aldri ønsket noen vondt. Skam deg. Ts Anonymkode: 2bf48...155 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #8 Skrevet 28. april 2020 Gjort noe hinsides nei. Til alle dere som lurer, her har dere hva jeg gjorde : Jeg la igjen en litt slem kommentar på en blogg til venninna av mi venninne. Skrev følgende, "hvilken sykdom er det du har i og med at du påstår du er i risikoen? " skrev dritt anonymt på bloggen, angrer og har unnskyldt meg til venninna og. Hun sa det var i orden. Gjorde det pga sjalusi og at hun aldri svarte igjen på hyggelige kommentarer. Derfor synes jeg det er idiotisk at venninna mi blokkerer. Det er ikke henne det gjelder. Jeg har beklaga meg. Selvfølgelig er jeg flau og angrer. Må da gå an å gjøre feil. Anonymkode: 2bf48...155
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #9 Skrevet 28. april 2020 Og skrev først herregud som du overdriver. Anonymkode: 2bf48...155
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #10 Skrevet 28. april 2020 17 minutter siden, Million skrev: Du kan jo dra hjem til henne, old fashion style, og ringe på døren, rett og slett. Si ansikt til ansikt det du vil si, og ikke ta det over internett eller mobil. Det er litt vanskeligere å slenge døren i trynet på noen som står fremfor deg. Mye enklere å taste noen blokkeringsknapper på mobilen. PS! Ta med en stor bukett blomster til henne og rekk den frem med en gang hun åpner døren. Jeg hadde blitt fly forbanna hvis noen jeg hadde blokket hadde troppet opp på døra mi. Folk må respektere andres grenser. Anonymkode: 3d1d7...bb4 24
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #11 Skrevet 28. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjort noe hinsides nei. Til alle dere som lurer, her har dere hva jeg gjorde : Jeg la igjen en litt slem kommentar på en blogg til venninna av mi venninne. Skrev følgende, "hvilken sykdom er det du har i og med at du påstår du er i risikoen? " skrev dritt anonymt på bloggen, angrer og har unnskyldt meg til venninna og. Hun sa det var i orden. Gjorde det pga sjalusi og at hun aldri svarte igjen på hyggelige kommentarer. Derfor synes jeg det er idiotisk at venninna mi blokkerer. Det er ikke henne det gjelder. Jeg har beklaga meg. Selvfølgelig er jeg flau og angrer. Må da gå an å gjøre feil. Anonymkode: 2bf48...155 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og skrev først herregud som du overdriver. Anonymkode: 2bf48...155 Her har nok venninnen din valgt side, og med slike kommentarer så kan det hende at hun føler at hun ikke kan stole på deg. Tillit er noe av det viktigste i et godt vennskap. Anonymkode: 76496...13a 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #13 Skrevet 28. april 2020 La henne være! Hun ønsker ikke å ha en slik "venn" som deg. Oppfør deg som folk i framtidige vennskap, så kanskje du klarer å beholde dem. Anonymkode: e53aa...87a 5
Missbehave Skrevet 28. april 2020 #14 Skrevet 28. april 2020 Det er nok best å akseptere det og gå videre. Dersom venninnen din ønsker kontakt igjen, og er klar for å høre, så tar hun kontakt. Du bør respektere hennes ønsker og grenser og la dette blåse over. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #15 Skrevet 28. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper du for karma selv slik du prater å ønsker meg. Som regel for man det med å ønske andre vondt. Mulig dette va min karma, men har aldri ønsket noen vondt. Skam deg. Ts Anonymkode: 2bf48...155 Har lest hva du gjorde. Står for det jeg skrev. Du fikk din egen karma med å oppføre deg slik du gjorde. Umodent, patetisk og feigt. Hadde heller ikke orket sånne som deg i livet mitt. Ta lærdom, gå videre. Anonymkode: c3584...d03 4
Daria Skrevet 28. april 2020 #16 Skrevet 28. april 2020 Du kan ikke tvinge henne til å snakke med deg. Respekter valget hennes, håp at hun etterhvert ombestemmer seg og tar kontakt igjen - ballen ligger hos henne og hun er i sin fulle rett til å den bli liggende - og lær av det som har skjedd.
Silva Pluvialis Skrevet 28. april 2020 #17 Skrevet 28. april 2020 (endret) 6 timer siden, Catalina Culès skrev: Du må jo ha gjort noe helt grusomt, ingen reagerer slik for en filleting. Ikke nødvendigvis. Endret 28. april 2020 av Gorilla 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #18 Skrevet 29. april 2020 Virker som det er mer du har gjort siden hun velger å støtte venninnen med bloggen og ikke deg? Vet hun med bloggen alt det andre du har gjort bak hennes rygg? Er nok ingenting du kan gjøre enn å gå videre og ikke gjøre slikt dritt igjen mot dine venner. Anonymkode: 711f4...528 3
The Kitten Skrevet 29. april 2020 #19 Skrevet 29. april 2020 Er det virkelig verdt å kjempe for vennskapet hvis du må kjempe så hardt? 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #20 Skrevet 29. april 2020 Hvorfor må du ha denne "vennen" i livet ditt da? Anonymkode: 04862...355 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå