AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Jeg tar meg selv i å stusse over menn som proklamerer at de liksom har så mye peiling og vet hva kvinner liker, og når de så skal vise hva de duger til så ender det opp med å bli et antiklimaks. F.eks er en gjenganger at de er veldig ivrig på div anal-lek. Er selv ikke interessert i det, men det får meg til å tro at de da har vært gjennom de mer elementære ting siden de er på «neste nivå». Men, så viser det seg at de knapt kan fingre eller kysse og misjonæren går heller ikke super-smooth. Hvordan kan man gripe det fatt hvis man skal fortsette å treffe personen? Jeg har en liten sperre for å si hva jeg liker, jeg kan jo ikke tvinge noen til å like fingring? Eller klage på kyssinga. Det er sånne små elementære ting som man nesten forventer skal sitte fra disse personene når man får servert hvor dristige de er ellers:/ Anonymkode: 1178e...a3f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar meg selv i å stusse over menn som proklamerer at de liksom har så mye peiling og vet hva kvinner liker, og når de så skal vise hva de duger til så ender det opp med å bli et antiklimaks. F.eks er en gjenganger at de er veldig ivrig på div anal-lek. Er selv ikke interessert i det, men det får meg til å tro at de da har vært gjennom de mer elementære ting siden de er på «neste nivå». Men, så viser det seg at de knapt kan fingre eller kysse og misjonæren går heller ikke super-smooth. Hvordan kan man gripe det fatt hvis man skal fortsette å treffe personen? Jeg har en liten sperre for å si hva jeg liker, jeg kan jo ikke tvinge noen til å like fingring? Eller klage på kyssinga. Det er sånne små elementære ting som man nesten forventer skal sitte fra disse personene når man får servert hvor dristige de er ellers:/ Anonymkode: 1178e...a3f Hm.. av de jeg har hatt sex med så er min siste (samboer) den jeg har hatt best sex med. Antageligvis fordi vi har blitt så trygge på hverandre, og har ikke noe problem med å si hva vi liker eller ikke liker. Men du kan si at du liker fingring, så kanskje han gjør en større innsats? Min mann elsker å bli sugd, særlig hvis han kan sprute i munnen. Det er ikke noe jeg hadde gjort med hvem som helst, men fordi det gjør han så kåt så blir jeg også sykt opphisset av å suge han. Man må gi og ta, og kanskje det blir lettere hvis du sier hva du liker😊 vet det ikke er lett da.. har vært sammen med en fyr, og etter første runde i senga så skjønte jeg at det ikke gikk. Altså, de fleste kan jobbe med ting og alltid bli bedre, men det tror jeg var et umulig tilfelle. Og ja, har ledd litt av de som alltid sier «jeg skal få deg til å komme så jævlig» også er de ikke engang litt close. Anonymkode: 94550...11e 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar meg selv i å stusse over menn som proklamerer at de liksom har så mye peiling og vet hva kvinner liker, og når de så skal vise hva de duger til så ender det opp med å bli et antiklimaks. F.eks er en gjenganger at de er veldig ivrig på div anal-lek. Er selv ikke interessert i det, men det får meg til å tro at de da har vært gjennom de mer elementære ting siden de er på «neste nivå». Men, så viser det seg at de knapt kan fingre eller kysse og misjonæren går heller ikke super-smooth. Hvordan kan man gripe det fatt hvis man skal fortsette å treffe personen? Jeg har en liten sperre for å si hva jeg liker, jeg kan jo ikke tvinge noen til å like fingring? Eller klage på kyssinga. Det er sånne små elementære ting som man nesten forventer skal sitte fra disse personene når man får servert hvor dristige de er ellers:/ Anonymkode: 1178e...a3f Nå trengs det vel to for å danse tango. Kan det være at de faktisk ikke er så talentløs som du vil ha det til, men at din egen væremåte kan gjør dem usikre. Tenker da på at du sier at du har en sperre for å si hva du liker. Visst du er dårlig på tilbakemeldinger og samtidig venter at han skal trykke på de riktige knappene, så kan det være vanskelig for han å finne ut hvilke knapper som virker. Jeg synes ihvertfall det er kleint å ha sex med damer som gir dårlig respons. Men sex med damer som kommuniserer bra får frem det beste i meg, sex er sammarbeid. Anonymkode: f410e...94a 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 For en utrolig merkelig holdning du har. Hvis du synes det er dårlig så er det partnernes skyld? Anonymkode: 49060...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå