Gå til innhold

Kvinner har likestilling fordi de er egentlig halvveis menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klitten er en liten penis hode. Så når noen menn her rører klitten så rører du egentlig penisen til en jente. Så vi er like. Problem løst XD

Det eneste jeg ikke vil være for er å promotere feminine folk. Men vi er like. Så da er det ikke problem. Likhet for alle. Vi er ikke forskjellige : D Så vi trenger bare å være gode i det vi gjør.

Anonymkode: c3bd2...c2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen er spesielle for å si det slik.

Anonymkode: c3bd2...c2d

AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Anonymkode: 50783...f76

• Liker 3
Gjest aktiv bruker
Skrevet

Og menn er halvveis kvinner da eller?

AnonymBruker
Skrevet

Ding-dong.

Anonymkode: abdf9...da8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foreslår vi slutter å tenke binært. Type 0 er mann og 1 er kvinne. Og tenker helle skala. La oss si, fra 0 til 10. Der null er så absolutt mannemann i sin kjønnsidentitet og 10 er den mest kvinnelige kvinne. Og alle andre er på skala. Og det må være lov og være greit. Og helt midt på er jo de som er usikre på sin kjønnsidentitet totalt. Og igjen, helt greit det også! Fordi få ting i verden er svart og hvit, men vi liker av et eller annen grunn, binær fordeling. 

Anonymkode: a878d...c56

AnonymBruker
Skrevet

En litt snodig påstand, med tanke på at forskjellen på menn og kvinner er at kvinner har to X kromosomer, mens menn har ett X og ett Y kromosom. Altså er de halvveis kvinner.

Anonymkode: 6f4a4...d1c

• Liker 3
Gjest Alkoholist
Skrevet

De fleste er både maskuline og feminine, noen er bare mere maskuline eller mere feminine enn motsatt, uavhengig av kjønn. Men dette nekter de fleste å innrømme, fordi det på død og liv er så viktig for dem at menn og kvinner skal være ulike. 

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

En litt snodig påstand, med tanke på at forskjellen på menn og kvinner er at kvinner har to X kromosomer, mens menn har ett X og ett Y kromosom. Altså er de halvveis kvinner.

Anonymkode: 6f4a4...d1c

Både ja og nei. Prøv å tenk på det. Hvem har penis? Begge to. Klitten er hodet av penisen.. Mannen har penis hodet. Så alt ondt i verden, voldtekt og slikt. Er egentlig kvinnensbiologiske opphav. Det som er Y er det mannen er om han ikke er en motbydelig pervo.

Sier litt hvem som er beistet :)

Anonymkode: 094aa...939

AnonymBruker
Skrevet

Er også i et spill der en kvinne bedrev en til selvmord tror jeg fordi snakket så mye dritt bak ryggen på en. Tror det er verre en fysisk vold. Selv om fysisk vold er ille også ved tanke på psykopater og makt kontroll freaks.

27:58

AnonymBruker
Skrevet

Ikke at jeg liker spillet noe særlig siden det er en smule ekkelt for min smak. Men er noe i det : o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...