Gå til innhold

1 dag over ikm, negativ clearblue ukeindikator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å vært gravid selv om clearblue ukeindikator viste "ikke gravid"? Jeg er 1 dag over ikm, hadde ikke noe billig tester og valgte å kjøpe en digital. Kanskje tr er bare forsinket? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Maria_Rosa skrev:

Noen som har opplevd å vært gravid selv om clearblue ukeindikator viste "ikke gravid"? Jeg er 1 dag over ikm, hadde ikke noe billig tester og valgte å kjøpe en digital. Kanskje tr er bare forsinket? 

Clearblue tester er lik alle andre tester vel? Nå har ikke jeg prøvd det, men går utifra at kan hende du ikke er gravid eller at nivået på hcg ennå ikke er høyt nok til at det kan registreres? Vent og ta et nytt test om et par dager hvis tr ikke dukker opp, og du pleier å ha regelmessig syklus. 

Anonymkode: f6602...c64

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Clearblue tester er lik alle andre tester vel? Nå har ikke jeg prøvd det, men går utifra at kan hende du ikke er gravid eller at nivået på hcg ennå ikke er høyt nok til at det kan registreres? Vent og ta et nytt test om et par dager hvis tr ikke dukker opp, og du pleier å ha regelmessig syklus. 

Anonymkode: f6602...c64

Får holde ut litt til, pleier å ha regelmessig mens. 

Skrevet

Kanskje dum spørsmål, men uteblir mensen dersom man ikke har el på en syklus? 

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Maria_Rosa skrev:

Kanskje dum spørsmål, men uteblir mensen dersom man ikke har el på en syklus? 

Hos meg uteblir den.

Anonymkode: f9b86...cf9

• Liker 1
Skrevet

Kan hende slik er det i min tilfelle denne syklusen, klarte ikke å fange når el har vært. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg uteblir den.

Hvordan vet du når neste syklus begynner da..? 

Anonymkode: 9f7ea...63b

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du når neste syklus begynner da..? 

Anonymkode: 9f7ea...63b

Det samme grublet jeg over... 

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Maria_Rosa skrev:

Det samme grublet jeg over... 

Jeg begynner på provera for å få "mens". Sjekker hos gynekolog for å sjekke om jeg har/hatt eggløsning. De gangene den ikke har vært, har jeg heller ikke fått mens. Lar kroppen prøve til syklusdag 40 med å få eggløsning. Hvis ikke begynner jeg på provera for å sette i gang ny syklus. Så første blødningsdag etter kuren er første syklusdag.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner på provera for å få "mens". Sjekker hos gynekolog for å sjekke om jeg har/hatt eggløsning. De gangene den ikke har vært, har jeg heller ikke fått mens. Lar kroppen prøve til syklusdag 40 med å få eggløsning. Hvis ikke begynner jeg på provera for å sette i gang ny syklus. Så første blødningsdag etter kuren er første syklusdag.

Skjønner, håper jeg ikke behøver det. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Maria_Rosa skrev:

Skjønner, håper jeg ikke behøver det. 

Får håpe at kanskje eggløsninga de var litt senere enn vanlig.

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe at kanskje eggløsninga de var litt senere enn vanlig.

Jeg også 😊

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Maria_Rosa skrev:

Jeg fikk ikke utslag på digital, men hadde svake streker på alle tester. Fikk mens 3-4 dager senere enn vanlig, så det var en kjemisk/tidlig SA. 

Anonymkode: 00cc7...87c

Skrevet

Jeg fikk ikke utslag på digital, men hadde svake streker på alle tester. Fikk mens 3-4 dager senere enn vanlig, så det var en kjemisk/tidlig SA. 

Anonymkode: 00cc7...87c

Det var leit å høre. Skal en tur til legen i dag, håper alt er vel ellers. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Maria_Rosa skrev:

Det var leit å høre. Skal en tur til legen i dag, håper alt er vel ellers. 

Skal du til legen fordi mensen er 2 dager forsinket? 

Anonymkode: 94c76...dd3

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du til legen fordi mensen er 2 dager forsinket? 

Anonymkode: 94c76...dd3

Nei, ikke bare på grunn av forsinket mens. Jeg hadde time for andre ting jeg måtte nevne at mensen var forsinket. Og at jeg tror jeg ikke har hatt el denne syklusen siden jeg testet i 10 dager rundt perioden el skulle vært, alle testene var negative. Jeg sliter også med smerter i korsryggen og ble henvist til gyn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk positivt CB-test 4 dager før IKM. Jeg har veldig stabile sykluser og hadde tatt EL-test som også stemte bra med min vanlige syklus, så jeg er ganske sikker på at det faktisk var 4 dager til IKM da jeg testet. Har hørt at noen får utslag på tester litt sent da, så det kan jo hende du er en av dem.

Anonymkode: a40d3...19e

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk positivt CB-test 4 dager før IKM. Jeg har veldig stabile sykluser og hadde tatt EL-test som også stemte bra med min vanlige syklus, så jeg er ganske sikker på at det faktisk var 4 dager til IKM da jeg testet. Har hørt at noen får utslag på tester litt sent da, så det kan jo hende du er en av dem.

Anonymkode: a40d3...19e

Kanskje jeg er en av dem, tr har ennå ikke meldt ankomst så får vente noen dager til. Jeg klarte ikke å fange el denne gangen.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...