AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Hvorfor er det så mange skilsmisser og stygge brudd hvor barn blir skadelidende ofre? Er sannheten at veldig mange går inn i forhold pga sosialt press eller økonomiske fordeler? For hvordan kan man ønske familie med noen og senere hate vedkommende så inderlig? Har folk urealistiske forventninger? Selv er jeg så naiv at om jeg skulle gifte meg og få barn, og av en eller annen grunn finne ut at jeg ikke ville være med partner mer, så hadde jeg ikke snakket han ned og sagt han var bare en idiot, som jeg registrerer mange gjør. Bare lurer på hva dette fenomenet er. Da er det unntatt de som ble lurt av en psykopat. Da forstår jeg jo .... Anonymkode: c7970...c36
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Alle ekser er psykopater Anonymkode: d6d5b...d60 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Hvor gammel er du? Hvor mange, eller hvor langt et forhold har du erfaring med? Hat og kjærlighet henger sammen. Ingen kan såre deg mer enn en du elsker. Og en som kanskje sårer nettopp den familien du har, sårer barna dine, plutselig er idiot. Anonymkode: bfc22...e51 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Folk velger partner av overfladiske grunner. Hvis man vil ha et langvarig, lykkelig forhold hvor barn kan oppdras i fellesskap må man bruke hodet og Anonymkode: a6d9f...64a
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 Til og med de beste og mest solide forholdene kan få seg en solid knekk i småbarnsperioden. Spesielt hvis det skjer mye utenom også som påvirker negativt. Livets krumspring endrer oss som personer. Noen takler endringer bedre enn andre og noen blir mer påvirket enn andre. Folk forandrer seg og ikke nødvendigvis til det positive. Anonymkode: 39830...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå