AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Del Skrevet 28. april 2020 Det kan hende jeg må reise i juni og vil være mest mulig forberedt ved ankomst i landet jeg skal til. Jeg vil ha med meg munnbind, Antibac våtservietter og Antibac flytende. Er det noen som har reist nylig og vet om det fortsatt er restriksjoner om 100ml i håndbagasjen og om det er lov med våtservietter om bord? Flere år siden sist jeg reiste med fly og er ikke særlig oppdatert på hva som er lov og hva som ikke er lov. Jeg vil ta med en stor flaske Antibac og et par esker Antibac våtservietter med meg i håndbagasjen. Er det lov? Anonymkode: 61161...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Del Skrevet 28. april 2020 Våtservietter ja, flytende opp til 100 ML. Det er beholderen som må være 100ML, hjelper ikke med en beholder på 250 ML og med en rest igjen på 100 ML. Anonymkode: ded3c...d98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Del Skrevet 28. april 2020 Du kan putte en stor flaske i innsjekket bagasje, men i håndbagasjen kan flasken være på maks 100 ml. Anonymkode: b2eb1...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg