AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Del Skrevet 28. april 2020 Babyen min på tre og en halv måned sliter med å sovne/sove uten kroppskontakt. Jeg har begynt å legge henne i egen seng for ettermiddagsluren og etter litt protester sovner hun som regel, men sover ikke lenge, kanskje 30 minutter selv om hun har behov for mer. Det samme om jeg legger henne der for kvelden, selv om hun er stuptrøtt våkner hun igjen etter en stund. Inntil mamma kan hun sove til det er tid for flaske på morgenkvisten. Noen gode råd for tilvenning? Anonymkode: 19775...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Del Skrevet 28. april 2020 3,5 måneder...Det er normalt. Anonymkode: a16a9...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Del Skrevet 28. april 2020 Det er mere normalt at babyen trenger kroppskontakt enn at den ikke gjør det. Det er ikke trygt å ikke være i nærheten av mor, den ene som kan mate og beskytte. Anonymkode: 20abb...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #4 Del Skrevet 28. april 2020 Lille nye menneske trenger bare mamman sin. Helt enkelt Anonymkode: 1ee73...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #5 Del Skrevet 28. april 2020 Det er det også det at hun synes det blir litt varmt/klamt når det har blitt varmere i været, men finner ikke roen hverken oppå eller inntil eller for seg selv, jeg vil jo bare at hun skal sove godt. TS Anonymkode: 19775...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå