AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Jeg vet at man har plikt til å stille opp når arbeidsgiver kaller deg tilbake, men der jeg jobber nå er det sånn at de fleste er 100% permittert, men nå vil arbeidsgiver at vi skal komme tilbake og jobbe små prosenter på ugunstige tidspunkter. Jeg er altså permittert fra en 100% stilling, men så vil sjefen at jeg skal jobbe én time her og der. Jeg vil gjerne tilbake i jobb, men det er tross alt bedre å være helt permittert enn å måtte planlegge hele uken etter et par usle timers arbeid. Kan jeg kreve en viss prosent av stillingen min tilbake hvis de først vil ha meg tilbake, eller må jeg bare hoppe hver gang sjefen sier hopp? Anonymkode: 3544d...e13
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Tenker at du kan be arbeidsgiveren din permittere deg feks 90% slik at du har en viss forutsigbarhet. Anonymkode: 10fbb...5fc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Da må de endre til gradert permittering. Jeg kjenner en arbeidsplass der de har permittert alle 80%, for å gjøre det mest mulig rettferdig, og forutsigbart. Anonymkode: 78d2a...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå