AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Del Skrevet 28. april 2020 Syns dere damer det er tiltrekkende? Å være litt stiv og seriøs, men samtidig ha god humor? Har alltid hatt Giertsens personlighet, men føler ikke den matcher så bra når jeg er på date med damer.. Blir som regel "friend-zona"... Anonymkode: 5f793...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Del Skrevet 28. april 2020 Stiv, seriøs, men god humor er IKKE som thomas Gjertsen. Det første er helt ok! Min mann må ha humor, vi må le sammen og ha det moro. Thomas Gjertsen er klein, flau og dårlig. Er du like slitsom som han, så hadde jeg og friendzonet deg. Anonymkode: ddc64...35d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Del Skrevet 28. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Stiv, seriøs, men god humor er IKKE som thomas Gjertsen. Det første er helt ok! Min mann må ha humor, vi må le sammen og ha det moro. Thomas Gjertsen er klein, flau og dårlig. Er du like slitsom som han, så hadde jeg og friendzonet deg. Anonymkode: ddc64...35d Han heter Thomas Giertsen, ikke Gjertsen.. Men takk for svar.. Anonymkode: 5f793...b29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #4 Del Skrevet 28. april 2020 Ja som en sier over her så har ikke Giertsen god humor, men det er humor så se på han, men ler av han og ikke med han.. så nei jeg hadde ikke syntes ar der hadde vært noe tiltrekkende Anonymkode: b9110...282 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blasfeminist Skrevet 28. april 2020 #5 Del Skrevet 28. april 2020 Enig med AnonymBruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #6 Del Skrevet 28. april 2020 Den der serien hans er så sykt irriterende, dårlig dialog der alle bare mumler i munnen på hverandre, spesielt han og dama. Han kan være søt og sjarmerende, men ikke attraktiv sånn åååh det der vil jeg stå opp til hver dag Anonymkode: 23b73...4c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #7 Del Skrevet 28. april 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns dere damer det er tiltrekkende? Å være litt stiv og seriøs, men samtidig ha god humor? Har alltid hatt Giertsens personlighet, men føler ikke den matcher så bra når jeg er på date med damer.. Blir som regel "friend-zona"... Anonymkode: 5f793...b29 Du finner sikkert rette dama til slutt da. ikke gi opp. Anonymkode: 3a627...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #8 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg synes Giertsen har en meget nedsettende form for humor. Kanskje det er det du mener som stiv? Jeg synes ikke det er morsomt med dem som er selvgode og snakker nedsettende. Det er mye gøyere å kunne tøyse om ikkesensitive ting og ikke være så selvhøytidelig. Men humor er viktig for meg også, ja. Anonymkode: 07e2b...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #9 Del Skrevet 28. april 2020 Nå synes jeg Giertsen er morsom. Morsom på den måten at jeg blir flau. Og det synes jeg jo er artig, men kunne jo ikke levd med en som konstant gjorde meg flau. Anonymkode: a43c1...7dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. april 2020 #10 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) Etter jeg har sett Jon Almaas både her og der, har det gått opp for meg at han og jeg er svært like. Vi har ikke bare gode egenskaper, har jeg innsett Litt off topic... Endret 28. april 2020 av Dævendøtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #11 Del Skrevet 28. april 2020 5 hours ago, Dævendøtte said: Etter jeg har sett Jon Almaas både her og der, har det gått opp for meg at han og jeg er svært like. Vi har ikke bare gode egenskaper, har jeg innsett Litt off topic... Almaas er i det minste hot til å være en mann oppe i årene. Anonymkode: 22544...003 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. april 2020 #12 Del Skrevet 28. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Almaas er i det minste hot til å være en mann oppe i årene. Anonymkode: 22544...003 Vel, han ligner på Kjersti Grini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #13 Del Skrevet 29. april 2020 Jeg ELSKER Thomas giertsen og Jon almås!! ❤️ Synes det er veldig tiltrekkende jeg. You do you! 👍 Anonymkode: 5fb8b...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #14 Del Skrevet 29. april 2020 Nå kjenner ikke jeg Thomas Giertsen personlig, så hvordan han er som privatperson er umulig å si. Anonymkode: f9b77...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #15 Del Skrevet 29. april 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes Giertsen har en meget nedsettende form for humor. Kanskje det er det du mener som stiv? Jeg synes ikke det er morsomt med dem som er selvgode og snakker nedsettende. Det er mye gøyere å kunne tøyse om ikkesensitive ting og ikke være så selvhøytidelig. Men humor er viktig for meg også, ja. Anonymkode: 07e2b...048 Du har fått med deg at Helt Perfekt er skuespill ? Anonymkode: 3696f...00c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 30. april 2020 #16 Del Skrevet 30. april 2020 På 29.4.2020 den 13.04, AnonymBruker skrev: Jon almås!! ❤️ Jon Almås er en besserwisser så det holder Trodde ikke han var slik i virkeligheten, men han har nok privat akkurat de trekkene. Men med han blir det jo helt rett ! Han er ikke en "besserwisser" i ordet rette forstand. Han kan mye, og liker å ta styringen og han har jo som oftest helt rett, en besserwisser har ofte ikke rett. Det har Almås. En type jeg liker godt også slik TV har lært oss å kjenne han. Ta styringen når han ser at de andre er helt ute, og vet dere hva! Slike personer bare digger jeg, andre synes det er ekstremt ubehagelig å bli utsatt for dette uansett hvor rett han har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #17 Del Skrevet 30. april 2020 Thomas Giertsen er garantert en kjempehyggelig fyr, men han virker stiv, arrogant og med flåsete og mobbete humor, dessverre. Så det slår ikke an hos meg. Jeg foretrekker en varm, åpen og seriøs personlighet. Alle kvinner liker vennlighet og åpenhet, men du må tørre å flørte også, hvis ikke blir du friendzonet umiddelbart. Anonymkode: 6a076...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 30. april 2020 #18 Del Skrevet 30. april 2020 Så lenge du ikke utfordrer til håndbakduell med en dame, bør det gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #19 Del Skrevet 30. april 2020 På 28.4.2020 den 20.54, Dævendøtte skrev: Vel, han ligner på Kjersti Grini Hæ?? Gjør han vel ikke. Anonymkode: ac077...640 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. april 2020 #20 Del Skrevet 30. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ?? Gjør han vel ikke. Anonymkode: ac077...640 Jeg synes det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå