Gå til innhold

Sextreff. Best hjemme eller på hotell?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har kommet i kontakt med et par vi skal møte for sex. Har ingen tidligere erfaring. Hvilken måte er best å møtes? Ser ikke for meg at vi skal gå rett på sak. Vi må jo sjekke kjemi og tenker det er bedre om det bygger seg opp litt? 

Alle bor i samme by. Vil det være best å møtes hjemme hos en eller leie feks en suite? Hjemme kunne vi kanskje laget noe felles mat, drukket litt vin osv. Eller er det best å møtes et sted som er nøytralt for begge parter? Gå ut og spise eller ta noen drinker og så på et hotellrom?

Anonymkode: 54e6d...e68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hotell:)

Anonymkode: 9e95d...50e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med på begge deler (eller ikke hjemme hos noen av oss, men hos en bekjent av dem), og begge deler var greit og mulig å forlate før vi gikk hele veien. Men jeg ville ventet til det var lov å treffe folk igjen. Sånne treff blir mye kjedeligere om man må være to meter fra hverandre. 

Anonymkode: 493cb...533

• Liker 7
Skrevet

Jeg har mye god erfaring med hoteller. Da i cuckold-setting, men det blir jo omtrent det samme :)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært med på begge deler (eller ikke hjemme hos noen av oss, men hos en bekjent av dem), og begge deler var greit og mulig å forlate før vi gikk hele veien. Men jeg ville ventet til det var lov å treffe folk igjen. Sånne treff blir mye kjedeligere om man må være to meter fra hverandre. 

Skal nok vente litt:) Hva gjorde dere da? Rett på sak eller?

AnonymBruker
Skrevet

Møtte på hotell. Avtalte drink i hotellbaren, så gikk vi på et av rommene for å ta en drink til, det endte fort med at vi droppet drinken og gikk rett på sex. 

Anonymkode: 8822c...873

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer har kommet i kontakt med et par vi skal møte for sex. Har ingen tidligere erfaring. Hvilken måte er best å møtes? Ser ikke for meg at vi skal gå rett på sak. Vi må jo sjekke kjemi og tenker det er bedre om det bygger seg opp litt? 

Alle bor i samme by. Vil det være best å møtes hjemme hos en eller leie feks en suite? Hjemme kunne vi kanskje laget noe felles mat, drukket litt vin osv. Eller er det best å møtes et sted som er nøytralt for begge parter? Gå ut og spise eller ta noen drinker og så på et hotellrom?

smartinger.....nå er det coronatid, da kan dere knulle med hverandre til det går over.

Anonymkode: 189e6...b07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

smartinger.....nå er det coronatid, da kan dere knulle med hverandre til det går over.

Anonymkode: 189e6...b07

AB873 skriver ikke når dette skjedde. Det kunne jo skjedd for et år siden og lenge før coronaen var "oppfunnet" 😉 Generelt er det nok lurt å være litt forsiktig før smittefaren er lavere.

Anonymkode: f0e74...6ac

AnonymBruker
Skrevet

Vent til det blir sommer og varmt så gjør dere det ute i naturen, med ei flaske vin eller to.

Herlig opplevelse og man føler seg mye friere.

Anonymkode: c3aea...5c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Fuckman1983 skrev:

Jeg har mye god erfaring med hoteller. Da i cuckold-setting, men det blir jo omtrent det samme :)

Sexy navn du har,

er det mye KG-kyr som kontakter deg? :)

Anonymkode: 03714...293

AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2020 den 17.32, AnonymBruker skrev:

Skal nok vente litt:) Hva gjorde dere da? Rett på sak eller?

Nei, vi har pratet litt først, eller spist et måltid sammen.

AnonymBruker
Skrevet
På 29.4.2020 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Sexy navn du har,

er det mye KG-kyr som kontakter deg? :)

Anonymkode: 03714...293

Ikke på KG, men har møtt en del "tisper" fra fra andre forum. Ballene får tømt seg regelmessig for å si det sånn 😎

Anonymkode: ee467...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...