AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Hei.. Datteren har en venninne som kommer hjem til oss annenhver uke for å gjøre skolearbeid sammen. Veldig koselig det og de arbeider godt sammen. Men... vi har nettopp pusset opp og lagt nytt eikeparkettgulv i mykt tre. Og så har vi fått nye barstoler av fiber og stålkonstruksjon. Denne venninna er veldig stor. Hun henger like mye utom på hver side som barstolen er brei. Nå har to av barstolene ( på den siden hun pleier å sitte) begynt å bli vaglete og løse, og i gulvet ser vi tydelige nedbøyninger hvor stolføttene har vert. Hvordan sier vi/jeg ifra om at de ikke kan sitte der om dagene uten å være slem? Det er dyrt gulv og dyre stoler, så har ikke lyst til at det skal bli mer ødelagt.. Anonymkode: 6f08c...ee7 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Så utrolig ufin du er Anonymkode: adbc9...3fb 47
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Selv om hun er overvektig veier hun neppe like mye som en voksen mann, så hvis mannen din kan sitte på stolene (noe jeg regner med han gjør) sier det seg selv at det ikke er den overvektige venninne som ødelegger. Hvordan vet du at det er nettopp venninne og ikke noen i din egen familie som ødelegger? Ellers enig med AB, du er utrolig ufin. Anonymkode: e874b...f62 43
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 ta vekk stolene og hold kjeft Anonymkode: aa016...b60 30
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 Høres usannsynlig ut, men du får sette bort stolene og tilfeldigvis vaske gulvet akkurat når de kommer. Sørg for å ha et annet sted klart hvor de kan sitte komfortabelt Anonymkode: 750f4...88b 9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om hun er overvektig veier hun neppe like mye som en voksen mann, så hvis mannen din kan sitte på stolene (noe jeg regner med han gjør) sier det seg selv at det ikke er den overvektige venninne som ødelegger. Hvordan vet du at det er nettopp venninne og ikke noen i din egen familie som ødelegger? Ellers enig med AB, du er utrolig ufin. Anonymkode: e874b...f62 Jeg mener virkelig ikke å være slem her. Det er derfor jeg spør om råd. Jenta er den mest hyggeligeste og blide jenta jeg kjenner og hun er av typen som alle blir glad irundt. Men hun er veldig stor, mye større enn min mann. Og vi ønsker at de heller bruker spisestua fremfor disse barkrakkene pga. At det ødelegger stolene og gulvet vårt. Anonymkode: 6f08c...ee7 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Høres usannsynlig ut, men du får sette bort stolene og tilfeldigvis vaske gulvet akkurat når de kommer. Sørg for å ha et annet sted klart hvor de kan sitte komfortabelt Anonymkode: 750f4...88b Jeg er på jobb om dagene Anonymkode: 6f08c...ee7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #8 Skrevet 28. april 2020 Du sier kom seg ned fra stolen ditt tjukke dyr, og hiv fra deg de feite bollene du sitter og spar i deg. Evt, du ber dem begge om være så snill å gå et annet sted å oppholde seg, henvis dem til et annet oppholdssted. Uten å nevne stolene. Og jo, en overvektig person, jente eller kvinne, kan veie mer enn en voksen mann. Kommer an på størrelsen. Anonymkode: eda3d...829 1
Siri_H Skrevet 28. april 2020 #9 Skrevet 28. april 2020 Kan du ikke si til datteren din at dere ønsker at de bruker spisebordet i stedet? Behøver jo ikke si noe til denne jenta 37
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #10 Skrevet 28. april 2020 Jeg ville også kanskje tatt bort stolene, og så kan dere kjøpe sånn plastunderlag å legge under dem om gulvet ikke tåler at tunge personer sitter på stolene. Det kan godt være dere får gjester som veier så mye som henne også. Det er ikke veldig uvanlig at en voksen mann veier over hundre kilo, og jeg ser ikke for meg at hun veier så mye mer enn det om ikke hun er veldig høy i tillegg. Om hun er nærmere 130-150 kg ville jeg kanskje bare tatt bort stolene. Kanskje det også kan hjelpe å legge under et teppe? Anonymkode: 9ca24...6ce 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #11 Skrevet 28. april 2020 møbelknotter under stolen. Det har vi under alle møblene, selv om det ikke er noen skarpe kanter. Anonymkode: 491f4...59c 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 Populært innlegg #12 Skrevet 28. april 2020 Høres ut som stolene og parketten er av elendig kvalitet, du burde heller klage der du kjøpte stolene og til de som la parketten. Anonymkode: 3b962...91d 84
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #13 Skrevet 28. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som stolene og parketten er av elendig kvalitet, du burde heller klage der du kjøpte stolene og til de som la parketten. Anonymkode: 3b962...91d Enig. Stoler tåler minst 150 kg og gulv enda mer, det står tross alt til dels svært tunge møbler på et gulv og folk går rundt med stiletthæler og hva verre er. Dette er bare nok en fatshaming-tråd. Anonymkode: e874b...f62 41
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #14 Skrevet 28. april 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Høres ut som stolene og parketten er av elendig kvalitet, du burde heller klage der du kjøpte stolene og til de som la parketten. Anonymkode: 3b962...91d Min tanke også. Høres mer ut som et håpløst feilvalg av både møbel og gulv. Myke tregulv vil få merker av det meste og kan ikke brukes i kombinasjon med møbler med tynne stål og fiber for det vil bli hakk og merker av selv de letteste brukerne. Anonymkode: d45a7...38e 14
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #15 Skrevet 28. april 2020 Eikegulv er jo kjempehardt, så her må du ha blitt lurt. Du får gå tilbake til butikken og be dem om å ta tilbake gulvet. Troll! Anonymkode: e9b94...6b1 15
Gjest WhisperingWind Skrevet 28. april 2020 #16 Skrevet 28. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei.. Datteren har en venninne som kommer hjem til oss annenhver uke for å gjøre skolearbeid sammen. Veldig koselig det og de arbeider godt sammen. Men... vi har nettopp pusset opp og lagt nytt eikeparkettgulv i mykt tre. Og så har vi fått nye barstoler av fiber og stålkonstruksjon. Denne venninna er veldig stor. Hun henger like mye utom på hver side som barstolen er brei. Nå har to av barstolene ( på den siden hun pleier å sitte) begynt å bli vaglete og løse, og i gulvet ser vi tydelige nedbøyninger hvor stolføttene har vert. Hvordan sier vi/jeg ifra om at de ikke kan sitte der om dagene uten å være slem? Det er dyrt gulv og dyre stoler, så har ikke lyst til at det skal bli mer ødelagt.. Anonymkode: 6f08c...ee7 Tenker dere valgte helt feil gulv og stoler uavhengig av venninnens vekt. En mann veier nok mer enn henne så hvor skal mennene sitte? På gulvet?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #17 Skrevet 28. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei.. Datteren har en venninne som kommer hjem til oss annenhver uke for å gjøre skolearbeid sammen. Veldig koselig det og de arbeider godt sammen. Men... vi har nettopp pusset opp og lagt nytt eikeparkettgulv i mykt tre. Og så har vi fått nye barstoler av fiber og stålkonstruksjon. Denne venninna er veldig stor. Hun henger like mye utom på hver side som barstolen er brei. Nå har to av barstolene ( på den siden hun pleier å sitte) begynt å bli vaglete og løse, og i gulvet ser vi tydelige nedbøyninger hvor stolføttene har vert. Hvordan sier vi/jeg ifra om at de ikke kan sitte der om dagene uten å være slem? Det er dyrt gulv og dyre stoler, så har ikke lyst til at det skal bli mer ødelagt.. Anonymkode: 6f08c...ee7 Du kødder nå? Du kødder? Er du virkelig seriøs?! Hva er galt med deg?! Anonymkode: 5eedc...553 2
Hr. Aktiv Skrevet 28. april 2020 #18 Skrevet 28. april 2020 https://www.ikea.com/no/no/p/kolon-gulvbeskytter-44881100/
SinfulBby Skrevet 28. april 2020 #20 Skrevet 28. april 2020 Det her må jo være kødd.. så tykk at hun ødelgger gulvet??🥴🤣👍🏻 Ehhh.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå