Gå til innhold

Auuu, halsen min!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i halsen, jeg tror jeg blir gal! :sur:

Har hatt mye trøbbel med mandlene tidligere, men dette kjennes annerledes ut. Det er skikkelig vondt å svelge, det klør og kiler, (selvfølgelig verst om natten - dårlig med skikkelig søvn for tida) og når jeg gjesper kjennes det ut som om noe revner baki der :-( .

Har vært hos legen. Han utelukket kyssesyke og streptokokker, og mener det er virus. Drew some blood, og nå må jeg vente en hel uke på svar på prøvene. :-?

Si meg at jeg ikke er alene om denne uutholdelige lidelse, og gi meg gjerne noen tips om godsaker som kan hjelpe.

Nå går jeg og legger meg :sove:, så får vi "håp det bli likar i mårrå" ...(dvs om et par timer da...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Devana i.i.
Skrevet

Har vært sånn selv, men da var det halsbetennelse. trodde hele halsen skulle revne når jeg gjespet :(

Skrevet

Prøv råmelkstabletter (CuraMedHals eller Vekk i Morgen) .. og ikke bare en eller to i timen .. men gomle mange hele tiden .. og legg det som en "grøt" i halsen..

Det hjelper!

Gjest gjesta
Skrevet

eg og sitte heime, sjukmeldt og har kjempevont i halsen... har konstant drops langt bak i munnen..

så e eg tett i nasa, men om eg bruka otrivin, blir halsen enda verre! hehe, ekje enkelt!!

Skrevet
Prøv råmelkstabletter (CuraMedHals eller Vekk i Morgen)

Takk for tipset! Kreket meg avgårde til butikken med viruset herjende i kroppen (drama queen?) og tvillingvogn på slep i regnet, handlet det som sto på lista, men ikke CuraMed... :roll: Håpløs!!! Nå kan jeg bare sitte her og synes synd på meg selv og håpe at gubben gidder i kjøre innom butikken på vei hjem. :wink:

Liten :trøste: til Robinie - du har det visst verre enn meg du, stakkar.

Skrevet

Litt sent å svare nå? Gurgle med lunkent saltvann. Hjelper veldig godt på sår hals!

Gjest gjesten
Skrevet

Lurer på om det er noe som går nå (bor i Oslo). Jeg hadde en runde for noen uker siden som var verre enn normalt. Jeg var forkjølet, men halsen var sår mye lenger enn det den normalt er når jeg er forkjølet.

Utrolig hvor mye en blir satt ut av en slik ting.

Gjest Liz2005
Skrevet

Jeg har også kjempevondt i halsen!! Syns fryktelig synd på meg selv og ferien startet idag.....

Så du er ikke alene....

Håper det går fort over, vært syk siden tirsdag var hos legen igår var ikke streptokokker...legen tok ikke flere prøver.så jeg har vel ett eller annet virus jeg også! Typisk det, midt på sommern!

Gjest Liz2005
Skrevet

Ja det må være noe som går...bor i Oslo jeg også, sist jeg var syk var for 14dager siden, trodde liksom jeg var ferdig med dritten da jeg men....

Er så irriterende at man ikke får gjort noe med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...