Gå til innhold

Hvor lenge holder han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varer samleiet deres (penetrasjon) og skulle du helst sett at det varte lengre? 

Anonymkode: 845b6...d0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer veldig ann på hvem man ligger med... Jeg liker meg best i forhold med variasjon med kjappiser og sex til hun ligger tilfredstilt, utmattet og svett. Forspillet kan noen ganger ta lang tid, da kan det jo variere kyss og kos eller terging og pirring...😊

AnonymBruker
Skrevet

4 sekunder 

Anonymkode: 09de3...6e9

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer. Han pleier i alle fall å vente til jeg har kommet, om vi ikke kommer samtidig. Noen ganger liker vi kjappiser, noen ganger bruker vi lang tid og finner på litt sprell. Noen ganger bruker vi bare generelt mer tid på både forspill og sex, og tar det helt rolig. Vi liker at det varierer og ikke bare er det samme hele tiden. 

Anonymkode: 6d875...7ac

AnonymBruker
Skrevet

Han kommer som regel ikke fort. Det har skjedd kanskje 2 ganger på det året vi har vært sammen. Og da var han begge ganger veldig skjønn og sa, det er bare fordi du er så fin, haha 

Vi har mer hatt utfordringer med at han blir for fort slapp igjen. Altså at han ikke holder seg inni pga det. Jeg har kjøpt en bra "ballestrikk" til ham, det har hjelper en del. Ellers så stresser vi ikke om det skjer, vi kysser kanskje og har andre former for sex. Det hender at han blir tent og hard igjen av å f.eks gi meg en orgasme. Jeg kan jo ta på meg sjøl også. Det er ihvertfall ikke sånn at han kommer og jeg bare ligger skuffa og ser i taket 😅 Vi bruker som regel lang tid på sex hver gang, med masse flørt og lek. Kjappiser er ikke vår stil. 

Anonymkode: 75af6...58e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker 1-2 minutter selv.

Anonymkode: cee6b...1c1

AnonymBruker
Skrevet

Har vel hatt sex 5-6 ganger hittil, og har kun kommet 1 gang (ellers har jeg sugd han, da kommer han kjapt). 
Han må ha et raskt tempo og over lenger tid, noe jeg ikke klarer å holde tritt med, så må alltid stoppe fordi det blir for ubehagelig for meg.

Anonymkode: f21ca...201

Skrevet

"...vanlig å ha sex i tre til syv minutter, noe som tilsvarer at et gjennomsnittlig samleie varer i fem minutter..."

"Dette inkluderer ikke «oppvarmingen» og eventuelle kosestunder etter hyggestunden. Disse fem minuttene er altså selve samleiet." 

"Det er veldig få par som har samleie som varer lenger enn tolv minutter..."

"Den nye forskningen har fått lignende resultat som andre studier der det er blitt konkludert med at et gjennomsnittlig samleie varer mellom fem og sju minutter."

https://www.klikk.no/side2/helse/sa-lenge-varer-et-samleie-i-gjennomsnitt-4542374

Skrevet

Det er vel veldig varierende. For meg er det "stemningen" som avgjør det, og hvor lenge siden det er sist. Er det lenge siden man hadde sex, så holder jeg ikke på så lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på, han jeg er med nå er omskåret så det tar da kanskje 7-10 min
Med mine ekser kan det vare alt fra 3-10 minutter, noen ganger er de så kåte at de kommer raskt.

Anonymkode: de78a...a80

Gjest Tranma
Skrevet

Kommer an på, men tar vi en kjapp en typ av med klæra, Misjonær, sprut og ferdig så går det kanskje fra 2-5 minutter. Bruker vi mere tid og tar pauser osv kan han holde vesentlig lengre! 

En liten utfordring er om han penetrerer når det går for meg, for da blir han så kåt at han kommer uansett 🙉

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 10 minutter. Kan ha kjappiser på 2-3 min også da

Anonymkode: 5933e...167

Skrevet

Vi har aldri prøvd med bare penetrering til han kommer. Det går stort sett 10-20 minutter fra første penetrering til han kommer, og jeg kommer ofte først. Men vi bytter alltid stilling underveis slik at vi gjør ting som er godt for begge. Vi har ikke klart å finne en stilling der begge kommer samtidig av å bruke bare den, og det hadde nok uansett ikke vært interessant. Han kunne klart å komme raskere om han hadde prøvd og det var det som var målet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Før svangerskap og fødsel holdte han ut ganske lenge. 

Nå etter er det sikkert maks 3-4min. Ja jeg skulle ønske det varte lengre. Jeg føler meg aldri ferdig når vi er ferdige..

Anonymkode: 2f3c4...ea0

AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2020 den 12.37, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varer samleiet deres (penetrasjon) og skulle du helst sett at det varte lengre? 

Anonymkode: 845b6...d0d

Kjæresten min, som jeg har vært sammen med i 4 mnd nå, har ikke kommet en eneste gang. Dette fordi han har sluttet på antidepressiva, og dette er en av bivirkningene. I det han føler han skal komme, blir den liten. Trist for han. Trist for meg. 

Anonymkode: a3228...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...