Gå til innhold

23 barn og 2 voksne, bhg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det innafor med 2 voksne på 23 barn i barnehagen? Gikk en barnehage forbi på tur, de var altså 23 barn fordelt på bare 2 voksne. Er ikke det litt mange barn per voksen uavhengig corona eller ikke? 🤔

Anonymkode: d43c5...0c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Ikke forsvarlig. 

Hilsen førskolelærer. 

Anonymkode: 0db2f...ee3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Absolutt. Ikke forsvarlig. 

Hilsen førskolelærer. 

Anonymkode: 0db2f...ee3

Også midt i Oslo langs trafikkert vei i tillegg  😣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det innafor med 2 voksne på 23 barn i barnehagen? Gikk en barnehage forbi på tur, de var altså 23 barn fordelt på bare 2 voksne. Er ikke det litt mange barn per voksen uavhengig corona eller ikke? 🤔

Det er veldig, veldig mange barn per voksen - uavhengig av Corona. Nå har jeg ikke barnehagebarn lengre, men i vår barnehage så var de alltid i maks 6 barn per voksen på storebarnsavdelingen og maks 3 barn på småbtarnsavdelingen. Hvordan det fungerer nå med Corona, aner jeg ikke, men forestiller meg at voksentettheten skal være enda høyere nå.  

Anonymkode: f4166...e1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også midt i Oslo langs trafikkert vei i tillegg  😣

Jeg hadde satt hjertet i halsen om jeg så det. Om de går på lang, lang rekke med to og to, så vil det være veldig vanskelig å ha kontroll på hele gruppen. Skal ikke mye til før det skjer noe. 

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde satt hjertet i halsen om jeg så det. Om de går på lang, lang rekke med to og to, så vil det være veldig vanskelig å ha kontroll på hele gruppen. Skal ikke mye til før det skjer noe. 

De gikk to og to, med én voksen foran og én voksen bak. Vet dessverre ikke hvilken barnehage det er, da det er flere rundt her. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig, veldig mange barn per voksen - uavhengig av Corona. Nå har jeg ikke barnehagebarn lengre, men i vår barnehage så var de alltid i maks 6 barn per voksen på storebarnsavdelingen og maks 3 barn på småbtarnsavdelingen. Hvordan det fungerer nå med Corona, aner jeg ikke, men forestiller meg at voksentettheten skal være enda høyere nå.  

Voksentettheten under korona er 6 barn per voksen (storbyen) og 3 barn per voksen (småbarn).    Ille om folk som ikke har barnehagebarn sitter med et inntrykk av at det er ekstra god bemanning i barnehagen nå. 

Anonymkode: a722d...9f8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Voksentettheten under korona er 6 barn per voksen (storbyen) og 3 barn per voksen (småbarn).    Ille om folk som ikke har barnehagebarn sitter med et inntrykk av at det er ekstra god bemanning i barnehagen nå. 

Storbarn, ikke storbyen 😎

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det var en barnehage og ikke en førsteklasse?

Anonymkode: 40e90...919

• Liker 3
Skrevet

Det er absolutt ikke greit vist det var en barnehage. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det var en barnehage og ikke en førsteklasse?

Anonymkode: 40e90...919

De var mindre enn de førsteklassingene som går på skolen her jeg bor hvertfall. Bor rett ved siden av barneskolen, så ser barna daglig.. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en voksen og et barn måtte forlate gruppen underveis på turen? I så fall hadde de vært åtte barn per voksen, og resten måtte jo komme seg tilbake. Jeg sier bare at det ikke er 100% sikkert at det er noe feil, men det kan godt være.

Anonymkode: 04546...a67

• Opprett ny...