AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Dette er jo dagens store greie. Heldigvis sier nå jeg... Litt mindre Coronanyheter er kun digg! Dessuten har jeg hatt en "hunch" rundt han siden dag 1. Kryptovaluta og bortføring du liksom... skikkelig Bondskurk over hele greia. Vel uansett, til tema! Hva skjer med smittevern her egentlig?! Fotografer, pressefolk og politi står tett oppi hverandre å snakker. Folk har etterlyst at man kan ha to tanker i hodet samtidig... Kan man egentlig det?! Synes det er påtakelig å de hvordan de jobber på åstedet iforhold til Coronaviruset. Er det noen andre som bet seg tak i dette under sendingen?? Anonymkode: 4be56...528 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 De stod ikke tett oppi hverandre. Anonymkode: aad9a...987
ElectricScum Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo dagens store greie. Heldigvis sier nå jeg... Litt mindre Coronanyheter er kun digg! Dessuten har jeg hatt en "hunch" rundt han siden dag 1. Kryptovaluta og bortføring du liksom... skikkelig Bondskurk over hele greia. Vel uansett, til tema! Hva skjer med smittevern her egentlig?! Fotografer, pressefolk og politi står tett oppi hverandre å snakker. Folk har etterlyst at man kan ha to tanker i hodet samtidig... Kan man egentlig det?! Synes det er påtakelig å de hvordan de jobber på åstedet iforhold til Coronaviruset. Er det noen andre som bet seg tak i dette under sendingen?? Anonymkode: 4be56...528 Nei, men jeg bet meg i merke over at du var takknemlig for en sak som ikke omhandlet Corona, så gjorde du den om til nettopp det. 32
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 4 minutter siden, ElectricScum skrev: Nei, men jeg bet meg i merke over at du var takknemlig for en sak som ikke omhandlet Corona, så gjorde du den om til nettopp det. Haha, guilty as charged! Anonymkode: 4be56...528 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De stod ikke tett oppi hverandre. Anonymkode: aad9a...987 De stod veldig tett oppi hverandre. Anonymkode: 1573d...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De stod veldig tett oppi hverandre. Anonymkode: 1573d...a2c Se en gang til, de gjorde ikke det. Anonymkode: 3ae50...bb5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 Har sett flere eksempler på dette. Bl.a. så jeg Erna, uten munnbind e.l., ha nærkontakt med en minoritetskvinne på Dagsrevyen. Dette skjedde for et par uker siden, lenge etter de strenge tiltakene som ble innført 13. mars. Anonymkode: 247ec...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #8 Skrevet 28. april 2020 Hvem bryr seg? Anonymkode: 686bf...8f5 1
Krantz95 Skrevet 28. april 2020 #9 Skrevet 28. april 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett flere eksempler på dette. Bl.a. så jeg Erna, uten munnbind e.l., ha nærkontakt med en minoritetskvinne på Dagsrevyen. Dette skjedde for et par uker siden, lenge etter de strenge tiltakene som ble innført 13. mars. Anonymkode: 247ec...8c3 Enda et tilfelle av gjør som jeg sier, men ikke som jeg selv gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #10 Skrevet 28. april 2020 Ektemannen er jo alltid hovedmistenkt. Trist sak hele greia, og fryktelig for familien. Men jeg skal innrømme (veldig egoistisk) at det er litt godt med noen andre nyheter enn korona! Anonymkode: a809e...670 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #11 Skrevet 28. april 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Dette er jo dagens store greie. Heldigvis sier nå jeg... Litt mindre Coronanyheter er kun digg! Dessuten har jeg hatt en "hunch" rundt han siden dag 1. Kryptovaluta og bortføring du liksom... skikkelig Bondskurk over hele greia. Vel uansett, til tema! Hva skjer med smittevern her egentlig?! Fotografer, pressefolk og politi står tett oppi hverandre å snakker. Folk har etterlyst at man kan ha to tanker i hodet samtidig... Kan man egentlig det?! Synes det er påtakelig å de hvordan de jobber på åstedet iforhold til Coronaviruset. Er det noen andre som bet seg tak i dette under sendingen?? Anonymkode: 4be56...528 Hvem har ikke det... Anonymkode: aad9a...987 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #12 Skrevet 4. mai 2020 Jeg reagerer på at han var nyklipt. Det vil si at han fikk frisørtime allerede mandagen frisørene åpnet. Er skeptisk til det. Det er noe som lukter råttent her. Anonymkode: 8cc83...d0e
Anbefalte innlegg