Gå til innhold

Ta opp fag som privatist?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du tenkt å ta opp vgs fag som privatist neste år for å komme inn på drømmestudiet? Hva er drømmestudiet?

Skal du på privatistskole eller lære stoffet på egenhånd? Vil ta opp flere fag, men synes det er så dyrt på sonans o.l

Anonymkode: 8ef9f...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skal ta opp diverse fag mens jeg studerer. Skal ikke ha undervisning på privatistskole, da det ligger mange gode videoer på YouTube osv av pensum til disse fagene.

Det er flere fag der det ligger massevis av god, gratis undervisning tilgjengelig på blant annet YouTube. Anbefaler deg å sjekke ut hva som er tilgjengelig. 

Anonymkode: 2ceb0...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok opp masse fag for flere år siden, betalte bare eksamensavgift. Tok bare et par på Sonans (de jeg syntes var vanskelige/kjedelige). 

Anonymkode: 253fe...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok 5 fag i fjor og skal ha min siste snart. Alt på egenhånd. Som sagt ligger noe ute på Youtube, men også NDLA er gullverdt. Trenger ikke bruke penger på bøker, kun eksamensavgift.

Anonymkode: 88f63...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skal ta opp diverse fag mens jeg studerer

Hva skal du studere? Jeg også vurderer å ta opp noen fag ved siden av fulltidsstudie.

Anonymkode: dbe17...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva skal du studere? Jeg også vurderer å ta opp noen fag ved siden av fulltidsstudie.

Anonymkode: dbe17...c7c

Har ikke helt bestemt meg. Enten bachelor i sykepleie, eller årsstudium i psykologi. Hva med deg?

Tror det skal gå an å ta opp noen vgs fag ved siden av høyere studier, så lenge man er strukturert. Jeg tenker å begynne med litt lesing i sommer.

Anonymkode: 2ceb0...6a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...