Conal Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 (endret) Spør meg hva som helst innen spiritualitet, virkeligheten, opplysning, eksistensen, Gud. Skal prøve så godt jeg kan å svare på alle. Svarer bare på seriøse spørsmål. Innlegg som ikke har noe med dette å gjøre vil bli rapportert. Endret 28. april 2020 av Conal
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Hva slags kompetanse har du innen spiritualitet, virkeligheten, opplysning, eksistensen og Gud? Anonymkode: c67a1...195 4
Bombibit Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Kan man dra til himmels med Stjernereiser? 1
Conal Skrevet 28. april 2020 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva slags kompetanse har du innen spiritualitet, virkeligheten, opplysning, eksistensen og Gud? Anonymkode: c67a1...195 Flere år med meditasjon og selvhenvendelse, før jeg begynte med psykadelika. Startet lavt og svakt, så bygde jeg meg høyere og høyere opp. 3 minutter siden, Bombibit skrev: Kan man dra til himmels med Stjernereiser? Har ikke hørt om noe av det der, men astral projeksjon og ut av kroppen opplevelser er mulig. Gjørt begge.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 Har Gud svart deg noen gang ? Anonymkode: 67b2c...cf3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 Tankens kraft. Funker det og hvordan? Anonymkode: 0e444...d37
Conal Skrevet 28. april 2020 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2020 14 minutter siden, Protester skrev: Kan du spå meg? Neh, driver ikke med sånt. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har Gud svart deg noen gang ? Anonymkode: 67b2c...cf3 Ikke i den forstand, men har hatt direkte kommunikasjon med Gud. Lagde en tråd om det for ikke så lenge siden, "Min direkte kommunikasjon med Gud." 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tankens kraft. Funker det og hvordan? Anonymkode: 0e444...d37 Yeah, men ikke i din nåværende bevissthettilstand. I høyere bevissthettilstand kan du bokstavelig talt tenke på et objekt og det vil vises på veggen din. Du kan lese andres tanker, bevege objekter, få dem til å snakke til deg osv. Hvordan? Det er ikke noe hvordan. Det bare skjer. Helt uten mekanisme, helt direkte. Grunnen til at sinnet ditt kan gjøre dette i høyere bevissthettilstand er fordi sinnet ditt er en del av det Absolutte sinnet, Guds sinn. Din menneskelige tankekraft vil alltid være begrenset så klart, siden intelligensen din er begrenset. Guds imaginasjon skaper faktisk materie og fysisk virkelighet. Gud har uendelig visualiseringsevne og er i stand til å skape alt den vil gjennom rå intelligens. Det er ubegrenset kraftig.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #9 Skrevet 28. april 2020 Kan du lese tankene mine? Anonymkode: ec026...db9
Conal Skrevet 28. april 2020 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du lese tankene mine? Anonymkode: ec026...db9 Nei, ikke i mitt nåværende bevissthettilstand.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #11 Skrevet 28. april 2020 Akkurat nå, Conal skrev: Nei, ikke i mitt nåværende bevissthettilstand. Når kan du det da? Om jeg tenker på en matrett kan du gjette det? Anonymkode: ec026...db9 1
_popcorn_ Skrevet 29. april 2020 #13 Skrevet 29. april 2020 Ryddet for brukerangrep og forherligelse av rusmidler, samt svar til det. _popcorn_, mod
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #14 Skrevet 29. april 2020 Hvorfor finnes grusomme handlinger og egoistiske mennesker? Anonymkode: 0d251...85b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #15 Skrevet 29. april 2020 På 28.4.2020 den 11.49, Bombibit skrev: Kan man dra til himmels med Stjernereiser? Svaret er ... nei, og ikke kan du lage smykker av potetgull eller gre håret med en bakkekam heller... Anonymkode: d2d01...6c8 1
Conal Skrevet 29. april 2020 Forfatter #16 Skrevet 29. april 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor finnes grusomme handlinger og egoistiske mennesker? Anonymkode: 0d251...85b Fordi total frihet. Hvis Gud forhindret muligheten for ondskap, ville Gud bli en egoistisk djevel, som Gud aldri kan gjøre fordi Gud har uendelig bevissthet og aldri ville tillate at noe mindre enn den uendelige kjærligheten eksisterer. Så uendelig kjærlighet kan ikke eksistere hvis ondskap ikke kan eksistere. Dette er alt veldig motintuitivt for en egoistisk person. Heldigvis har ikke Gud noe selv, så det har ingen problemer med å utføre det. Virkeligheten er 100% perfekt. Alle voldtektsmennene og tingene som du for øyeblikket ser som problemer som burde elimineres, vil du forstå, er helt integrert i at denne virkeligheten fungerer, og kan ikke være noen annen måte. Virkeligheten er så absolutt PERFEKT, du vil ikke forstå den før du våkner. Ondskap = Kjærlighet For å forstå dette må du oppvekkes til hva Absolutt Kjærlighet og Absolutt Frihet er og dens natur. Du klager for eksempel at virkeligheten ikke er god eller perfekt fordi det er drap. Du tenker kanskje, en allmektig, intelligent og kjærlig Gud ville aldri en gang skapt muligheten for drap. Men tanken din her er egoistisk. I virkeligheten er utformingen av virkeligheten så delikat, sammensatt og intuitiv at det å ikke tillate mord faktisk ville gjort for en DÅRLIGERE design! Du skjønner, å gi skapninger frihet og autonomi er veldig viktig i det store bildet. Hvis Gud gjorde mord fysisk umulig, ville dette redusere designets generelle godhet og effektivitet. Endret 29. april 2020 av Conal
Protester Skrevet 29. april 2020 #17 Skrevet 29. april 2020 kommer du til helvete for å ikke tro på en Gud Og finnes det 1 rett Gud?
Conal Skrevet 29. april 2020 Forfatter #18 Skrevet 29. april 2020 1 time siden, Protester skrev: kommer du til helvete for å ikke tro på en Gud Og finnes det 1 rett Gud? Nei, ingen helvete. Og ja, det finnes bare EN rett Gud. Gud er Gud. Det er ingen Gud en Gud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå