Gå til innhold

Sivilkledd politi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2020 den 2.32, Apocalypte skrev:

Ja, et angiver samfunn er det vi ønsker oss. 

Ja, vi ønsker at de som begår lovbrudd blir tatt og straffet.

Anonymkode: 77a51...816

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formålet med å kle seg i sivile klær er ikke alltid å være skjult. Men det klarte du ikke tenke på.

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2020 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Mange går nok kledd slik du beskriver, TS. Jeg personlig er for å fjerne politiet som etat og heller bruke et borgervern som gjør opp internt ved konflikter evt. Altfor mye unødvendig, tøvete og pinlig bruk av politiets ressurser. F.ex fartskontroller, meklinger, rusle rundt sivil, store ressurser på saker de aldri klarer å oppklare, leke superman eller kompis med østkantungdom, "hjelpe til" i barnevernssaker og psykiatrioppdrag. Nei, FY, politiet gjør titusener ganger mer skade enn godt. Nedleggelse av etaten 

Anonymkode: 27fbc...58b

Hvordan vil du gjøre dette når det er snakk voldtekt og grov vold? Mennesker som kjører i rus og skader noen for livet? 

Vil du sette helsepersonell i fare når de skal hente en ruset og psykotisk pasient som går med kniv? Jeg er i hvert fall sjeleglad for at politiet var med for å hente meg da jeg var psykotisk. Da slapp noen å bli skadet/drept, og jeg slipper å sitte her som drapsmann.

Anonymkode: 0f1c0...5e8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vil du gjøre dette når det er snakk voldtekt og grov vold? Mennesker som kjører i rus og skader noen for livet? 

Vil du sette helsepersonell i fare når de skal hente en ruset og psykotisk pasient som går med kniv? Jeg er i hvert fall sjeleglad for at politiet var med for å hente meg da jeg var psykotisk. Da slapp noen å bli skadet/drept, og jeg slipper å sitte her som drapsmann.

Hvorfor gikk du rundt med kniv hvis du var ruset og psykotisk? Og hva ville skjedd dersom politiet ikke kom?

Anonymkode: c80fb...330

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gikk du rundt med kniv hvis du var ruset og psykotisk? Og hva ville skjedd dersom politiet ikke kom?

Anonymkode: c80fb...330

Vet du hva psykose er? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en politimann som ser ut som en motorsykkelbølle og medlem av en gjeng når han går i sine sivile klær 🙂 

Anonymkode: 4b281...60b

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne endret ikke klesstil da hun ble politi. Eller kanskje hun har disse tingene liggende på kontoret?

Anonymkode: 5cc5f...108

Skrevet
On 4/28/2020 at 10:51 AM, Catalina Culès said:

Viste ikke at halve befolkningen var sivilpoliti 😂

What!? Har du ikke fått med deg at vi lever i en politistat? 😨

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 time siden, T-Rex skrev:

What!? Har du ikke fått med deg at vi lever i en politistat? 😨

Nei.....:redd:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...