Gå til innhold

Lute erfaring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 35, og har ikke så god erfaring med sex/samleie.Jeg har hatt et par forhold, men av forskjellige grunner jeg ikke vil nevne, har det blitt lite samleie (hatt mer andre former for sex.) Jeg har vært singel en del år og, og ons er ikke noe for meg. Hatt det noen ganger, men uten følelser og med lite erfaring blir det ikke bra. Det er flaut og skummelt å tenke på. Hva om jeg er 40 når jeg får en kjæreste, og ikke aner hvordan man f.eks skal «ri.» Eller enda eldre. Noen som har noen tips eller råd?

Anonymkode: 07ac7...196

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Min erfaring at med felles glede og entusiasme lærer man ganske fort.

Her på KG er det mange menn som foretrekker kvinner med lite eller ingen erfaring. Blant de som er forbi 20-årene må du være en rosa enhjørning. 

Vær stolt over hvem du er og fornøyd med deg selv. Det er mitt beste råd.

AnonymBruker
Skrevet

Den rette vil være forståelsesfull og tålmodig. 

Anonymkode: 0fe9c...442

Skrevet

Vel, jeg tipper at dere finner ut av det sammen. Kanskje han kan lære deg? Kanskje han er like uerfaren? Kanskje dere kan prøve dere frem? 

Folk er forskjellige og liker forskjellige ting, så dere må uansett finne ut hva dere liker.

I mine øyne handler sex om så vanvittig mye mer enn teknikker. Det er intimitet og nærhet. Og det kan oppleves uten de helt fantastiske teknikkene. 

Så jeg synes ikke du skal uroe deg. 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å finne ut sammen. Da jeg var jomfru hadde jeg null peiling men jeg prøvde uten å være nervøs og mannen trodde ikke engang at det var første gangen min. Nå som jeg er eldre har jeg aldri kommet forbi noen menn som har trodd at jeg har lite erfaring. Jeg mener derfor at holdningen til hvordan du tror du er i sengen vil gjenspeile handlingene. 

Anonymkode: 904e1...58c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for positive svar. Er litt desperat, for det er ingen mann i sikte, og har vært på mange dates. Så er litt bekymret for dette.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for positive svar. Er litt desperat, for det er ingen mann i sikte, og har vært på mange dates. Så er litt bekymret for dette.

Jeg kjenner på denne nervøsiteten litt selv. Jeg er 28 år og kom nettopp ut av mitt første forhold som har vart i 9 år. Vi har jo hatt sex jevnlig, men siden jeg bare har hatt en sexpartner kjenner jeg på følelsen av at jeg ikke har hatt nok sexpartnere i forhold til alder til å kunne kalle meg selv erfaren. 

Jeg vil uansett ha god kjemi med de jeg skal ha sex med i fremtiden, så mitt håp er at det vil føles naturlig og komfortabelt når jeg kommer så langt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner på denne nervøsiteten litt selv. Jeg er 28 år og kom nettopp ut av mitt første forhold som har vart i 9 år. Vi har jo hatt sex jevnlig, men siden jeg bare har hatt en sexpartner kjenner jeg på følelsen av at jeg ikke har hatt nok sexpartnere i forhold til alder til å kunne kalle meg selv erfaren. 

Jeg vil uansett ha god kjemi med de jeg skal ha sex med i fremtiden, så mitt håp er at det vil føles naturlig og komfortabelt når jeg kommer så langt. 

Erfaring har ikke noe med antall partnere å gjøre. Du er heldig som ikke har drøssevis av sex partnere og kjønns sykdommer med i bagasjen. Tror at det er et stort pluss i møte med en ny mann. Det beviser bare at du er en stabil og pålitelig person med en sunn psyke. 

Anonymkode: 90fed...711

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror at det er et stort pluss i møte med en ny mann.

Anonymkode: 90fed...711

Nå er jeg mann selv da. Jeg innbiller meg at kvinner kanskje tenker annerledes

Skrevet

Lite eller ingen erfaring er ikke noe å skamme seg over. Så og si Alle vil vel ha det..? 

De fleste jeg kjenner styrer unna de som har vært borti flere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Erfaren eller ikke, jeg syns sex er så mye bedre når man kommuniserer godt. Da er det lettere å si hva man liker eller ikke liker, og man lærer av hverandre underveis. Det er ikke en fasit på hvordan du skal ri, menn liker det også forskjellig! Tror ikke du bør bekymre deg over dette😊

Anonymkode: 0c1ef...af1

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne på 35, og har ikke så god erfaring med sex/samleie.Jeg har hatt et par forhold, men av forskjellige grunner jeg ikke vil nevne, har det blitt lite samleie (hatt mer andre former for sex.) Jeg har vært singel en del år og, og ons er ikke noe for meg. Hatt det noen ganger, men uten følelser og med lite erfaring blir det ikke bra. Det er flaut og skummelt å tenke på. Hva om jeg er 40 når jeg får en kjæreste, og ikke aner hvordan man f.eks skal «ri.» Eller enda eldre. Noen som har noen tips eller råd?

Finner du en mann du har følelser for tror jeg det blir enklere for deg, da slapper du bedre av. Noen bilder har du nok av hvordan du skal ri, du er nok ikke helt umoden siden du har sex på andre måter...Husk at du trenger ikke å ha kontinuerlig rytme og takt, variere heller med overraskelser fra veldig langsom til hurtig riding. En annen ting som er lett med ridning er at du gnikker klitten din mot kukroten hans, da har du også bedre balanse.. Tips ja, du kan jo bruke ei pute eller senghjørne å trene på? Hvis han ikke kommer av dine bevegelser er det neppe din feil, de fleste skal hjelpe til og sørge for sin egen orgasme...

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...