Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favoritt mascara, og hvorfor? 👁️

Har du et tips til mascara for sensitiv hud, som forlenger vipper, gir volum og som ikke klumper seg? 😃 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den vannfaste, fordi den er vannfast.

Ellers bruker jeg Dior, Lancome og Clinique.

Tenker Clinique er det beste for deg her...

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 1
Skrevet

Telescopic fra L'oreal.  funker hver gang og vippene mine ser faktisk ut som om de er der 😄

AnonymBruker
Skrevet

Den todelte med sort og hvit, får superlange vipper av den!

Anonymkode: 2e28c...6f0

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den todelte med sort og hvit, får superlange vipper av den!

Anonymkode: 2e28c...6f0

Hvilket merke? Loreal, false lash fiber? 

Skrevet
11 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

Den vannfaste, fordi den er vannfast.

Ellers bruker jeg Dior, Lancome og Clinique.

Tenker Clinique er det beste for deg her...

Kommer ikke til å kjøpe Clinique, de er verstinger på miljøgifter i produktene deres. Boikott fra meg til de endrer ingredienser.

Skrevet
8 minutter siden, Elida88 skrev:

Kommer ikke til å kjøpe Clinique, de er verstinger på miljøgifter i produktene deres. Boikott fra meg til de endrer ingredienser.

Skriv gjerne det i overskriften også, slik at andre som gjør det samme kan svar, slik at ikke resten av oss gir råd du ikke vil ha. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, GjestSiden2006 skrev:

Skriv gjerne det i overskriften også, slik at andre som gjør det samme kan svar, slik at ikke resten av oss gir råd du ikke vil ha. 

Sorry for wasting your time...? 😅 Visste ikke de hadde mascara engang. Relax

AnonymBruker
Skrevet

Helena Rubinstein - Lash Queen Feline Black ❤️

Anonymkode: a0f08...c21

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Elida88 skrev:

Sorry for wasting your time...? 😅 Visste ikke de hadde mascara engang. Relax

Men her foreslår jo folk de de bruker, og om du ikke presiserer at slike ting er viktig for deg, så må du jo gi beskjed i overskriften. Eller du kan svare de fleste som du svarte meg. 

Synes det er greit vi er forskjellige, bare ikke at du rakker ned på innlegget som om ikke flere her ramser opp enda verre mascaraer ser jeg for meg. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

Men her foreslår jo folk de de bruker, og om du ikke presiserer at slike ting er viktig for deg, så må du jo gi beskjed i overskriften. Eller du kan svare de fleste som du svarte meg. 

Synes det er greit vi er forskjellige, bare ikke at du rakker ned på innlegget som om ikke flere her ramser opp enda verre mascaraer ser jeg for meg. 

Folk kan foreslå den maskaraen de liker! Det var poenget med innlegget, å dele sin favoritt.

Det var mitt andre spørsmål, hvor jeg spesifikt så etter en maskara til mine behov. 

Det jeg svarte på i fra deg var at du skreiv at Clinique var det som kunne passet best til meg. Å da svarte jeg på det. Sååå når du svarte på en måte der det virket som du tolket svaret mitt på en negativ måte.. Ble jeg litt irritert, not gonna lie. Men jeg burde ikke latt det påvirke måten jeg svarte deg.. Så beklager!☀️ Ingen grunn til dårlig stemning. Ikke misforstå bare for å misforstå. Må være greit å skrive det en mener, jeg bare kom på at jeg hadde lest om Clinique for en stund siden angående miljøgifter. Å da tenkte jeg at jeg likegodt kunne skrive det, slik at andre som leser også får med seg informasjonen. Greit å vite hva en putter i og på kroppen. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Elida88 skrev:

Folk kan foreslå den maskaraen de liker! Det var poenget med innlegget, å dele sin favoritt.

Det var mitt andre spørsmål, hvor jeg spesifikt så etter en maskara til mine behov. 

Det jeg svarte på i fra deg var at du skreiv at Clinique var det som kunne passet best til meg. Å da svarte jeg på det. Sååå når du svarte på en måte der det virket som du tolket svaret mitt på en negativ måte.. Ble jeg litt irritert, not gonna lie. Men jeg burde ikke latt det påvirke måten jeg svarte deg.. Så beklager!☀️ Ingen grunn til dårlig stemning. Ikke misforstå bare for å misforstå. Må være greit å skrive det en mener, jeg bare kom på at jeg hadde lest om Clinique for en stund siden angående miljøgifter. Å da tenkte jeg at jeg likegodt kunne skrive det, slik at andre som leser også får med seg informasjonen. Greit å vite hva en putter i og på kroppen. 

Forstår, jeg var nok litt overrasket over svaret og gikk i forsvarsposisjon. Beklager. 

Håper du finner hva du trenger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

l´oreal volume million lashes excess eller noe sånt. Den røde.

Kjøper når de har den til 99,- på H&M, Cubus eller Vita. :)

Anonymkode: 4dbcc...15e

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Måneskinn skrev:

Telescopic fra L'oreal.  funker hver gang og vippene mine ser faktisk ut som om de er der 😄

Enig, ingen over! Håper den aldri går ut av produksjon. Eneste minuset er at den sitter så godt at det er vanskelig å få den av igjen. 

Anonymkode: 131f0...ca8

• Liker 1
Gjest Aniita
Skrevet

Ble positivt overrasket over Body Shop sin rosa med noe motiv på. Husker ikke navnet. 

Jeg tenker også litt på miljøgifter av og til -- helsekosten har noen mascarer som ikke er så verst.

Skrevet

Favoritten min gjennom mange år har vært Max Factor Masterpiece  brunsvart vannfast. Den sitter godt uten å drysse, og er lett å fjerne med olje (oliven, raps eller kokos) eller sminkefjerner for vannfast sminke. Det jeg ikke liker så godt med den er at den er for mørk. Selv om den ikke er sort, synes jeg likevel at den blir i mørkeste laget for en som fra naturens side har helt lyse vipper og bryn. 

Jeg er på konstant jakt etter mascara som ikke er for mørk. Mitt nyeste funn er denne som jeg liker godt fargen på. Fargen er omtrent samme som håret mitt og passer både på vippene og bryna. Dessverre drysser den mer og sitter ikke like godt som vannfast mascara. 

1122403_1.jpg

Skrevet

Min aller favoritt er maybelline lash sensational mascara fordi den gir både lengde og volum, er tynn konsistens, blir ikke klumper eller «fall out» av den, sitter hele dagen veldig bra! 

Skrevet

Sensai mascara 38°c, den er veldig bra og den kan brukes både til hverdags og til spesielle anledninger. 

Liker også Loreal Telescopic (gullfarget emballasje), den er også budsjettvennlig :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...