Ayla Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 Jeg er nesten 100% sikker på at jeg er gravid, men skal ikke ha mensen før begynnelsen på neste uke.... Har hatt "tak " i magen siden 2 dager etter "det ideelle tidspunktet" for befruktning og sist jeg hadde denne følelsen var når jeg var gravid sist. På samme tid er jeg så redd for at alt bare er "innbildning". og at mensen kommer som den pleier..... :-( Vet at jeg kommer til å bli skuffet enda jeg ikke har noen grunn til det... vi har jo så vidt begynt å prøve Noen andre der ute som har kjent tidlig at de var gravide? Må kanskje nevne at det var nesten slik forrige gang også. Da også var jeg sikker på at jeg var gravid før jeg egentlig skulle hatt mensen.... og da stemte det..... Vel, jeg hadde bare behov for å fortelle noen at jeg tror jeg er gravid!!!! håper, håper,håper, håper......
Gjest Xavia Skrevet 23. juni 2005 #2 Skrevet 23. juni 2005 Noen andre der ute som har kjent tidlig at de var gravide? Jeg kjente det relativt tidlig...men trodde ikke helt på signalene som kroppen sendte, samtidig som jeg forsiktig håpet. Jeg kjente stikkinger i magen, som nok har vært festesmerter, i tillegg fikk jeg raskt ømme pupper. Tok graviditetstest litt tidlig, men den slo ikke ut. Tok ny på den dagen jeg skulle hatt mens... Da var den tydelig positiv. (En svak og en sterk strek.) Masse lykke til, håper det har klaffet for dere!
Lia Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 Jeg også kjente det i god tid før IKM. Fikk stikninger i magen/mensmurringer og veldig hovne bryster med fremtredende blodårer. Hadde en følelse av at det klaffet den måneden, for jeg har aldri slike tegn i forbindelse med PMS. Testet med rsfu 8 dager før - negativ. Testet igjen med rsfu når det begynte å nærme seg IKM, fikk opp en svak, svak strek. Så testet jeg med CB på dagen for IKM - og den ble positiv med en gang. Så ja, min erfaring er at det går fint an å kjenne symptomer før IKM. Masse lykke til, da!
Ayla Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2005 meg igjen - greide ikke dy meg.... har ikke IKM før 26/6 men måtte teste med CB idag.... Ikke i nærheten av å være gravid engang... Kjipt, men slik er det....mensen kommer nok som den pleier til søndagen :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå