Gå til innhold

Skal snart flytte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ææææ jeg går på veggene. Vi har kjøpt nytt hus og det nærmer seg ferdig. I mellomtiden er ventingen så forferdelig lang. Påske og langhelger blir ikke brukt til noe fornuftig da nytt hus ikke er ferdig og vi fortsatt skal leve i vårt gamle... Kan ikke ta utvasken før etter overtakelsen heller, så nå går jeg og tripper. 

Er det noe jeg kan gjøre hjemme? Klesskapet fikk seg en opprydding i høst, så den er strøken... Kan jo ikke pakke ned ting heller nå. 

Anonymkode: f2dfb...b20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå over alle skap og skuffer og kast alt dere ikke har brukt på 12 mnd. Tenk å starte i et nytt hus uten masse rot som aldri blir brukt fordi man hele tiden har tenkt «vi kan jo få bruk for det» 

Anonymkode: 83871...ae3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner følelsen! Hadde tre mnd mellom kjøp og overtakelse en gang, og gikk bare og trippet. Anbefaler rådet om å rydde i ting, både klær, ting i boden, pynteting, ser på hvilke møbler du har tenkt å ta med i det nye huset og eventuelt se på nye møbler du ønsker å kjøpe. Se i bruktbutikker etter fine gardiner, duker etc som du tror kan passe i det nye huset. 

Anonymkode: 7d8c0...b35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kastet og ga bort MYE da vi flytta sist. Man samler opp utrolig mye ting som man aldri bruker, var utrolig godt å få bort alt. 

Anonymkode: 0d743...954

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bruke tiden på å selge ting på Finn, gi bort, kjøre bort ting og tang? Tar mer tid enn man tror

Anonymkode: c5adc...232

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...