AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Dropper dere den noen gang? vi har droppa hormonprevensjon fordi jeg tålte den dårlig, så nå bruker vi kun kondom en periode. Men det hender at vi kjører et par «test-runder» før vi tar den på. Vil ikke akkurat kalle det å «hoppe av i svingen» ettersom vi stopper lenge før han er i nærheten av å komme. Flere som gjør det?🙈 Blir også litt ekstra pirrende siden vi vet vi ikke burde, men det går også litt lettere med kondomen etterpå siden man da er ordentlig opphisset. Det er begrenset hva prevensjon jeg kan ta også siden jeg ammer. Anonymkode: dcc37...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Gjorde det før ja, sånn ca helt til vi fikk tvillinger på denne måten og jeg ble gravid med nr 3 da de var 4 mnd. Nå har vi lært 😛 Anonymkode: b8b69...cfb 10
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Nei, hos oss skal den alltid på før han får komme inn Sannsynligheten for å bli gravid med precum er minimal, men den er der. Anonymkode: 2e8c7...367 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjorde det før ja, sånn ca helt til vi fikk tvillinger på denne måten og jeg ble gravid med nr 3 da de var 4 mnd. Nå har vi lært 😛 Anonymkode: b8b69...cfb Oj, såpass🤪 ja det skjønner jeg! Anonymkode: dcc37...1c5
Voksenmann40+ Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjorde det før ja, sånn ca helt til vi fikk tvillinger på denne måten og jeg ble gravid med nr 3 da de var 4 mnd. Nå har vi lært 😛 Anonymkode: b8b69...cfb Naturen kan være ubarmhjertig 😂
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 Med eksen brukte vi kondom i 5 år, kjørte aldri uten. Hendte vi var så kåte på hverandre at vi dirtytalka om å gjøre det uten, mens han gned den ubeskyttede penisen rett i åpningen. Men vi visste nok innerst inne at vi 2 aaaaldri skulle ha barn sammen, så vi var ikke dumme der. Anonymkode: d72a3...eaf
Hunmedham Skrevet 29. april 2020 #7 Skrevet 29. april 2020 Vi hadde ubeskyttet sex haugevis av ganger mens vi var unge og samboere. Det var perioder hvor jeg droppet p-pillebruk noen uker, hvor vi skulle teste kondom for moro skyld (vi hatet det, begge to) og der jeg ventet på å få satt inn spiral. Han kom sikkert inne i meg 30-50 ganger i disse årene, uten at noe skjedde. Så - på et tidspunkt - bestemte vi oss for at vi skulle ha barn. Jeg sluttet med p-pillen jeg da gikk på, og vi ila oss sølibat et par uker fordi vi innbilte oss at jeg burde få pillen ordentlig ut av systemet. Deretter begynte vi å knulle som kaniner døgnet rundt, for å lage barn. Og da skjedde det - nesten umiddelbart. Jeg ble gravid. Jeg som hadde hatt ubeskyttet sex så mye med ham. Det var akkurat som at hjernen fortalte kroppen at det nå var greit, og så bare ble jeg gravid. Det samme skjedde med nummer to. Jeg ble gravid nesten med én gang da vi først bestemte oss. Nå er jeg 52 år og har hatt regelmessig sex i snart to år uten noen form for prevensjon. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #8 Skrevet 29. april 2020 Nei det gjør vi ikke. Har blitt påvirket til å ha sex uten kondom med tidligere partnere og er så glad for at samboeren min ikke er som dem. Han har null problem med å bruke kondom 😍 Anonymkode: 56ca2...85a 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #9 Skrevet 29. april 2020 Jeg har aldri hatt sex uten kondom, vært aktiv i 10 år. Uavhengig om partnere har stått på prevensjon selv eller ikke. Ikke engang "rubbing" mot vulva har skjedd uten kondom, dette har vært mitt eget ønske. M Anonymkode: 29034...fdb 1
Kajo Skrevet 29. april 2020 #10 Skrevet 29. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri hatt sex uten kondom, vært aktiv i 10 år. Uavhengig om partnere har stått på prevensjon selv eller ikke. Ikke engang "rubbing" mot vulva har skjedd uten kondom, dette har vært mitt eget ønske. M Anonymkode: 29034...fdb Så bra at du tar ansvar for deg selv og din egen reprodusjon og helse! Jeg blir veldig glad for å høre om menn som er så fornuftige. Synes menn generelt stoler altfor mye på at damene har kontroll på prevensjonen. Og hadde jeg vært mann selv, hadde jeg ikke turt annet enn å bruke kondom. Ønsker man seg ikke barn så må man passe på seg selv! 😄 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #11 Skrevet 29. april 2020 Har du prøvd hormonspiral? Det inneholder en mye lavere mengde hormoner og kan være noe du tåler mye bedre enn f.eks p-piller. Eventuelt kan også kvinner som ikke har født få kobberspiral. Anonymkode: 71db0...a9b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #12 Skrevet 29. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd hormonspiral? Det inneholder en mye lavere mengde hormoner og kan være noe du tåler mye bedre enn f.eks p-piller. Eventuelt kan også kvinner som ikke har født få kobberspiral. Anonymkode: 71db0...a9b Vurderte det, men hørte mye dårlig om det pluss at jeg ikke gadd nå, siden vi kommer til å begynne å prøve på nr 2 om 1-1,5 år. Da tenkte jeg at vi får klare noe annet så lenge. Hadde god effekt av microgynon men kan ikke gå på disse nå mens jeg ammer🥴 Anonymkode: dcc37...1c5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #13 Skrevet 29. april 2020 Hadde det som krav før, men nå går det fint om jeg blir gravid så da bruker vi det ikke. Utenom når vi har sex om morgen og jeg skal på jobb. Da får han ikke sprute inni uten kondom. Renner hele dagen.... Anonymkode: 137fb...f53 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #14 Skrevet 29. april 2020 Aldri før. Men nå er jeg 47 og regner med sjansen for å bli gravid er minimal. Så da kjører vi uten de siste 5 dagene før forventa mens. Anonymkode: 318c7...147 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå