AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Jeg har havnet i trøbbel og nå er mange sinte på meg. Jeg var på hyttetur sammen med diverse venner og bekjente. I løpet av natta våknet jeg av at jeg var tørst og at det var så varmt på rommet der jeg lå i overkøya. Jeg sto opp, gikk for å drikke vann, og for å lufte meg. Alle sov så jeg tok ikke på meg. Jeg sto på trappen en stund før jeg gikk inn igjen. Det var mye mer behagelig temperatur i stua enn på soverommet, så jeg bestemte meg for å legge meg der i stedet siden det var plass på en madrass på gulvet. Men litt senere ble det masse bråk, for hun som lå der fra før våknet og begynte å rope fordi jeg sov ved siden av henne. Men jeg hadde jo bare lagt meg til å sove, og når andre våknet ble det flaut og dumt siden jeg ikke hadde noe på meg. Så sto alle opp, alle dro hjem og nå er alle sure på meg. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 11cf4...b64
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Du bestemte deg for å legge deg ved siden av en sovende dame midt på natten i kun undertøy? Du ser ikke selv hvor creepy det er? Anonymkode: 1f137...f64
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Skaff deg en advokat asap Anonymkode: 6f981...4e4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Den burde du sett komme, TS. Anonymkode: 4d834...9a2
Gjest Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg