Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg hos frisøren med mine to barn. De klippet seg en kl 11.30 og en kl 12, og både før, mellom og etter var det andre kunder der
Det var satt frem et bord med antibac ved inngangen og ellers tørket han at stolen med sprit mellom hver kunde og rengjorde kam osv

Men det jeg reagerte på, var at de brukte samme kappe til alle, bortsett fra min minste som hadde sånn barnekappe. 
En liten frisørsalong, to frisører, klipper kun menn, så en slags barberer da. 
I tillegg til mine barn, var det innom 4 andre mens jeg var der (ikke samtidig)

Jeg ble så paff, kappen er jo rett under haken på alle som er der. Tenkte på det mer og mer i går...

Har andre vært hos frisøren? Hvordan løste de det? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har vel ikke nok da. Skjønner ikke hvorfor frisørene åpnet? Er da viktigere ting enn det?

Anonymkode: cd626...fc2

Skrevet

Ja. Jeg trodde de skulle bruke engangskapper evnt vaske mellom. 
Betalte et Smitteverngebyr på 50,- ekstra per barn, men det tok ikke mer enn 2 min ekstra for han å vaske over stol/kam/saks

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos hudpleieren i går. Ikke lov for meg å bruke mobilen (greit nok), og hudpleieren hadde spritet over alt, og brukte hansker og munnbind.

...Så presterer hun å slenge over meg et teppe så jeg ikke skulle fryse. Det eneste teppet hun har liggende i salongen. Da er vi jo like langt, er vi ikke?

Anonymkode: 7f9a4...09f

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos hudpleieren i går. Ikke lov for meg å bruke mobilen (greit nok), og hudpleieren hadde spritet over alt, og brukte hansker og munnbind.

...Så presterer hun å slenge over meg et teppe så jeg ikke skulle fryse. Det eneste teppet hun har liggende i salongen. Da er vi jo like langt, er vi ikke?

Herlighet, jo! 
det blir jo samme som den frisørkappen det! 🙈

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Addie skrev:

Herlighet, jo! 
det blir jo samme som den frisørkappen det! 🙈

Ja, så lite gjennomtenkt 🙄 Hadde jeg måttet betale ekstra for dette smitteverngreiene, hadde jeg ikke hatt problemer med å nevne teppet som ble brukt. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! At det går an...

Anonymkode: e312d...b1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det så problematisk er vel langt hår et langt mindre problem. Det gir ikke de samme psykiske plagene.

Anonymkode: 8fd27...1b0

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har vel ikke nok da. Skjønner ikke hvorfor frisørene åpnet? Er da viktigere ting enn det?

Anonymkode: cd626...fc2

Er vel ikke akkurat det innlegget handler om.

Anonymkode: 234e9...687

• Opprett ny...