Gå til innhold

Klein hendelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen har mast lenge om analsex og etterhvert har dette begynt å tenne meg. Kjøpte en liten analplugg til han i helgen som kjapt skulle prøves ut. Han satt den i meg og vi ble enige om at det var første steg. Men... Da jeg satt oppå han og kom så presset jeg tydeligvis så mye at den falt ut... Er det vanlig eller jeg som er kjempe rar? 

Anonymkode: bc88b...4f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke en klein hendelse. Og ikke unormalt. Jeg har prompet flere ganger under orgasme. 

Anonymkode: 936b6...cc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Normalt. Kontrollen bak der kommer etterhvert. I starten er det refleksene som rår.

Anonymkode: bb0b7...116

AnonymBruker
Skrevet

Det er HELT normalt og vanlig. Små plugger forsvinner ut før du vet ordet av det! 🙂

Om du rir, må du holde på den. I doggy trenger du sannsynligvis ikke det. Presset mot den blir ikke det samme. 

Anonymkode: 55ae1...d44

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er bare kroppen som forteller deg at den er moden for en større plugg.😎

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...