Gå til innhold

Kjenner dere gutter stor forskjell mellom jenter i tranghet osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere kjente veldig stor forskjell mellom tidligere sexpartnere? Er det noen som er veldig trange eller veldig vie? Er det forskjell fra gang til gang med samme person?

Anonymkode: 782aa...c91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh.. om du dypper kølla i en bøtte med lunkent vann kontra i noe som griper om kølla...seff er det forskjell. 

Anonymkode: 94c96...074

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er naturligvis stor forskjell mellom damer hvor trange de er. Men du får ikke gjort noe med slik du er skapt uansett, så vær fornøyd med det du har. Du har og en munn og hender som kan kompensere om nødvendig

Anonymkode: 77183...324

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, stor forskjell.

Anonymkode: e9c86...900

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Alle er forskjellige, alle føles forskjellige. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er naturligvis stor forskjell mellom damer hvor trange de er. Men du får ikke gjort noe med slik du er skapt uansett, så vær fornøyd med det du har. Du har og en munn og hender som kan kompensere om nødvendig

Anonymkode: 77183...324

Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Ja, man får ikke gjort så mye med trangheten i seg selv, men kniping kan gjøre ganske mye. Jeg opplever at menn nærmest klynker og kommer med fraser om at det er så trangt og at jeg klemmer så godt rundt penisen når jeg strammer som det skulle ha vært en treningsøkt. Menn kan komme av bare kniping selv om begge ligger helt i ro. 

Anonymkode: 7a622...18c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hehe som min ff sa da jeg klemte til.. ååå satan sa han mellom sammenbitte tenner . He he så jeg tror det er stor forskjell mellom jenter. Ikke bare tranghet men muskelbruk, hvordan den føles. Noen pratet en gang om at jeg hadde så deilige riller🤷‍♀️😂

Anonymkode: a663a...764

• Liker 6
Skrevet

Man kjenner forskjellen,

det er ikke dermed sagt, at det ene nødvendivis er noe bedre enn det andre.

Med vide jenter kan jeg godt knulle i 4-5 timer i strekk. Deilig det også,

trange jenter medfører at man må ta mer pauser etc, "pass på nå, faaaen...  hold deg i ro for helvete jeg kommer snart i den trange fitta di!!" f.eks.

Begge deler har sine fordeler :)

• Liker 5
Skrevet

Det er stor forskjell på den naturlige trangheten, men det virker som det er størst forskjell på muskelbruken. Har vært med ei som hadde så stor muskelkontroll at hun satt helt stille oppå meg og regelrett masserte meg til vi begge kom. Når det er sagt, handler sex om langt mer enn friksjon. Hun som har fått meg mest tent, var ikke spesielt trang av seg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min partner og tidligere har sakt de føler forskjellen. Eksen min sa til meg var at det er forskjell mellom å stikke penisen i åpen vindu og håpe på å treffe det riktige punktet og en som klemmer den rundt. Jeg er veldig trang og de kommenterer alltid forskjellen. Betyr ikke at trang er alltid bra, min er for trang og kan gi smerter under og etter samleie...

Anonymkode: 00c56...5cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min partner og tidligere har sakt de føler forskjellen. Eksen min sa til meg var at det er forskjell mellom å stikke penisen i åpen vindu og håpe på å treffe det riktige punktet og en som klemmer den rundt. Jeg er veldig trang og de kommenterer alltid forskjellen. Betyr ikke at trang er alltid bra, min er for trang og kan gi smerter under og etter samleie...

Anonymkode: 00c56...5cf

Kan være at du ikke blir våt nok (eller kåt nok). Det er ganske stor forskjell på åpenhet ettersom hvor våt/kåt man er. 

Anonymkode: 1e262...ba4

Skrevet

Jeg kjenner ikke vesentlig stor forskjell, men kåtheten spiller en vesentlig rolle og hvilken stilling det er. Gang på gang med samme dama? nei, jeg kjente ikke forskjell etter fødsel engang, annet at hun var blitt bedre til å knipe☺️

• Liker 2
Skrevet

Nå skal vi huske det at fitta ikke er et passivt rør, med at hun faktisk er levende. Og hun blir videre, løsere og våtere jo kåtere kvinna er. Stilling, humør dagsform, alt dette spiller inn. Det er viktigere at hun har et bevisst forhold til fitta og at det er følelse av liv i fitta enn at den er "trang." 

Så oppfordringa til kvinner som vil være gode elskerinner, ikke tenk så mye på trang og vid. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke stresser på vid og trang, har jo med størrelsen på det som skal inn også. Men det er kvinnen som blir vid? Og ikke pikken som er liten? Og omvendt. Gi f og ha sex folkens, nyt det. Amen

Anonymkode: 2a094...f76

AnonymBruker
Skrevet

Damer, helst ikke knip fitta når dere blir pult. Det er mye mer irriterende for da mister vi rytmen lettere. Jeg har pult ganske mange i mitt liv og akkurat hvor trang/løs dama er spiller liten rolle for meg. Noen ganger kan dama føles trang en dag, og løsere en annen dag.

Personlig liker jeg dem litt løsere så jeg slipper å måtte dytte pikken inn med "makt". Mye deiligere når den bare glir lett inn.

Anonymkode: 3d1fe...b4b

Skrevet
44 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg kjenner ikke vesentlig stor forskjell, men kåtheten spiller en vesentlig rolle og hvilken stilling det er. Gang på gang med samme dama? nei, jeg kjente ikke forskjell etter fødsel engang, annet at hun var blitt bedre til å knipe☺️

Støtter denne. 

Forskjellen jeg har merket er hvor vår du blir. 

Uansett bryr jeg meg veldig lite om hvor trang dama er hvis det er tema. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Damer, helst ikke knip fitta når dere blir pult. Det er mye mer irriterende for da mister vi rytmen lettere. Jeg har pult ganske mange i mitt liv og akkurat hvor trang/løs dama er spiller liten rolle for meg. Noen ganger kan dama føles trang en dag, og løsere en annen dag.

Personlig liker jeg dem litt løsere så jeg slipper å måtte dytte pikken inn med "makt". Mye deiligere når den bare glir lett inn.

Anonymkode: 3d1fe...b4b

Enig.

Hvordan dama beveger seg, skifter stilling, lager lyder, gir seg hen osv osv er mye viktigere for meg ihvertfall. Å være kåt og opphisset er mye viktigere enn "friksjon". Med deilig stemning og tenning kan jeg komme etter ett minutt, om jeg vil, eller etter en time med aktiviteter :)

Husker godt den sjokkerende følelsen av at jeg ikke kjente noe som helst første gangen etter fødsel, men dette bedret seg raskt, og ettersom man blir eldre så forstår man at hjernen er viktigere for "friksjonen" enn underlivet.

Med dagens partner er det lite som er deiligere enn å komme inn i henne etter litt fisting. Da er hun ekstra opphisset, og ekstra følsom. Dette igjen tenner meg voldsomt, og vi smelter sammen i deilig, lang puling ❤️

Anonymkode: 31c92...118

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv hatt sex med små jenter som hadde fitter på under halvparten av min størrelse. 

Likevel sier menn jeg har hatt sex med at jeg er trang. Så jeg vet ikke...

Iblant er det godt å knipe skikkelig om pikken. Ofte tenker jeg ikke over sånt, bare går etter min egen nytelse. 

Anonymkode: 70f3b...68d

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv hatt sex med små jenter som hadde fitter på under halvparten av min størrelse. 

Likevel sier menn jeg har hatt sex med at jeg er trang. Så jeg vet ikke...

Iblant er det godt å knipe skikkelig om pikken. Ofte tenker jeg ikke over sånt, bare går etter min egen nytelse. 

Anonymkode: 70f3b...68d

Trekk pusten dypt nå. Og så omformulerer du deg! 

• Liker 6
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere kjente veldig stor forskjell mellom tidligere sexpartnere? Er det noen som er veldig trange eller veldig vie? Er det forskjell fra gang til gang med samme person?

Anonymkode: 782aa...c91

Varierer. Lå med en dame som var ganske vid. Ble mye bakfra. En ung (21) jeg lå med var veldig trang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...