Teardrop Skrevet 27. april 2020 #1 Del Skrevet 27. april 2020 Har en stor main coon. Synes kattedoen jeg har er litt liten. Finner ikke større i butikkene rundt her jeg bor. Hvor kan jeg få tak i en større en, gjerne en variant med lokk, og gjerne en som er trekantet om det finnes? Tenker det kan passe bedre i hjørnet. Håper på noen bra tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Del Skrevet 28. april 2020 Zooplus har flere modeller for store katter, her er en av dem: https://www.zooplus.no/shop/katt/kattetoalettogpleie/kattedo_medtak/klassisk_kattedo/856352 Anonymkode: df8df...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Del Skrevet 28. april 2020 De har forresten også trekantet, bare ta en titt på siden deres. Anonymkode: df8df...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 28. april 2020 #4 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg brukte sånn murerbøttefra Biltema da jeg hadde main coon. https://www.biltema.no/bygg/muring/murebotter/ Da fikk han ikke med seg så mye sand ut av kassen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #5 Del Skrevet 28. april 2020 Hvorfor går ikke katten ut når han må på do? Anonymkode: 50b1e...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 28. april 2020 #6 Del Skrevet 28. april 2020 Kjøp et billig skap på Finn, som passer til en avlang murerbøtte. Sett så denne inni, og lag en åpning i ene kortsiden. Da blir kattedoen skjult inni skapet, det er lett å åpne dørene ved rengjøring, og sanden havner ikke på gulvet rundt. Google «diy Cat litterbox IKEA» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #7 Del Skrevet 29. april 2020 On 4/28/2020 at 1:37 PM, AnonymBruker said: Hvorfor går ikke katten ut når han må på do? Anonymkode: 50b1e...1aa Han er kanskje innekatt? Alle katter bør uansett ha en do inne, det er ikke bra for dem å holde seg i mange timer og de kan nekte å gå ut hvis det er minusgrader eller regn f.eks. At de da må holde seg kan igjen føre til urinveisinfeksjoner og det som er. Ellers må du se etter kattedo som heter "etellerannet XL", trådstarter! Modkat har en, men den er ganske dyr. Tror denne er grei, jeg er i alle fall fornøyd med den vanlige størrelsen: https://www.zooplus.no/shop/katt/kattetoalettogpleie/kattedo_medtak/kattedo_stordor/393359 Anonymkode: e0e7a...4a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 1. mai 2020 #8 Del Skrevet 1. mai 2020 Vi har den Nestor XXL-kassen, fordi Storepus er så innmari diger at den gamle XL-kassa vi hadde ble litt i snaueste laget for ham. Dette var den gamle typen vi hadde, bare jeg tror vi hadde størrelsen mindre enn denne når jeg ser på målene; https://www.musti.no/ferplast-kattlada-bella-maxi?46261 Storepus er litt over 30cm i mankehøyde og han er ganske lang, så de gamle kassene ble litt for trange for ham, selv om han kom seg inni og utav. Nå har han mer komfortabel plass å tråkke rundt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 10. mai 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 10. mai 2020 Tusen takk for svar! Da er ny kasse kjøpt. Andre her har svart på hvorfor man er intr i kjøpe kattetoalett, men noen eksempler til: Rasekatter er ikke billige! De fleste er innekatter. Noen bor i blokk uten mulighet for å slippe ut. Noen lager flotte luftegårder. Uansett om katten er utekatt eller bare inne er det er must med kattedo. Hva min er spiller ingen rolle, men en do skal pusen ha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #10 Del Skrevet 13. mai 2020 Har en xl-variant fra Zooplus til vår Neva. Den er mer enn stor nok, har den ute på terassen. Anonymkode: 73c5b...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå