AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Noen som ser på den? Overraskende bra 👍🏻 Anonymkode: 18576...e86 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Jeg ser, interessant og god serie. Liker personene som er med også. Anonymkode: 371e1...c9d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 Syns enkelte av de Tollerne på Svinesund er skikkelig drittsekker... men kan kansje være litt «skuespill»...? Anonymkode: dabc7...52e 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns enkelte av de Tollerne på Svinesund er skikkelig drittsekker... men kan kansje være litt «skuespill»...? Anonymkode: dabc7...52e Enig, men! Jeg tror de opplever såpass mye løgn at de ikke orker å gå rundt grøten rett og slett. Jobber selv i et yrke hvor jeg ikke kan gi så mye av meg selv som kanskje er naturlig for meg i noen situasjoner. For hvis ikke kan vi ende i en runddans hvor det blir lite hensiktsmessig i forhold til oss begge. Anonymkode: 6ca0a...a6b 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 Jeg synes det er en bra serie som gir et bredt innblikk i hverdagen til tollvesenet. Serien er produsert av Novemberfilm, samme selskap som laget Hundepatruljen for noen år siden og dette er tydelig en sjanger de er gode på. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns enkelte av de Tollerne på Svinesund er skikkelig drittsekker... men kan kansje være litt «skuespill»...? Anonymkode: dabc7...52e Enig med AB...a6b over i at de sannsynligvis opplever så mye løgn at de bare skjærer gjennom. De hører nok mange kreative (bort)forklaringer fra folk som har med seg for mye av både det ene og det andre i løpet av en arbeidsdag. Har selv jobbet i innsjekk på flyplass en periode og vet hvor mye rart folk prøver seg på for å unngå å betale overvekt eller snike seg til oppgraderinger, man får til slutt nok og skjærer gjennom for å spare tid for alle parter. Anonymkode: 8fd80...33d 1
Pikeliten Skrevet 10. juni 2020 #7 Skrevet 10. juni 2020 Veldig bra serie! Noen som vet hvorfor de på Gardermoen går så forskjellig kledd? En har alltid t-skjorte og en har alltid skjorte og dressjakke...
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #8 Skrevet 10. juni 2020 2 timer siden, Pikeliten skrev: Veldig bra serie! Noen som vet hvorfor de på Gardermoen går så forskjellig kledd? En har alltid t-skjorte og en har alltid skjorte og dressjakke... De går med sine egne personlige klær. Han utenlandske som jeg ikke husker hva heter liker vel å kle seg litt pent når han er på jobb, mens Steffen som er Liverpoolsupporter på sin hals eier vel knapt plagg som ikke er LFC-relatert😅 Synes egentlig det er fart at de ikke har arbeidsuniform med tanke på hvor mye rart de er borti i løpet av en dag. De bør i det minste få bra med klesgodtgjørelse. Anonymkode: 2ffe9...8a5 2
Pikeliten Skrevet 10. juni 2020 #9 Skrevet 10. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: De går med sine egne personlige klær. Han utenlandske som jeg ikke husker hva heter liker vel å kle seg litt pent når han er på jobb, mens Steffen som er Liverpoolsupporter på sin hals eier vel knapt plagg som ikke er LFC-relatert😅 Synes egentlig det er fart at de ikke har arbeidsuniform med tanke på hvor mye rart de er borti i løpet av en dag. De bør i det minste få bra med klesgodtgjørelse. Anonymkode: 2ffe9...8a5 Jeg synes også det er rart de ikke har uniform, de har jo «toll» rundt halsen som oftest og er ikke 100% sivil. Lurte litt på om det var «taktisk» at de hadde så forskjellig påkledning...
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #10 Skrevet 10. juni 2020 Nei og nei, jeg elsker sånne serier, og trodde jeg var ferdig med sumo for en liten stund, men etter denne tråden ble det jo å tegne opp for nok en måned ;D Artig serie altså, skulle ønske vi så enda mer av det, og episodene kunne vært vesentlig lengre spør du meg. De har garantert nok av materiale! Liker denne formen for "reality-TV". Anonymkode: 1846b...b75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå